onsdag 13 februari 2013

I'll take one more...

 
 
Vilken härlig känsla det är att vara piggelin igen. Det märks att orken sakta kommer tillbaka, för genast satte idéerna där inne igång att jobba.
Började med ett litet fotoprojekt där jag skulle använda en burk med flingsalt. När jag tagit av locket på burken halkar jag till och den jääätttestora burken med saltflingor spred sig på ett ögonblick som ett snöfall över hela köket, eller snarare som ett hagel.
 
Började gapskratta där alldeles för mig själv, och tur är väl det att man kan ha kul när man ibland jobbar helt ensam också!
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta och belöna mig med en liten semla (idag igen). För i dag har jag och Helena nämligen lyckats sälja ännu ett inredningsjobb i dag...
 
Dieten får börja i morgon istället.
 
Ha det fint bloggvänner!
 
..........................
 
 
I will reward myself with one more "semla" today, because Helena and I just sold another interior job today.
 
Isn't that a good reason for having one? ;)
I was baking them last night...
 
have - a - great - wednesday - evening
 
Susanne xoxo

8 kommentarer:

Fru Lagom sa...

Åh, de såg goda ut =) Tror bestämt jag ska baka semlor imorn, blev ju ingen igår.

Ha det fint!

Marthina, Holmbytorp sa...

Även om jag inte är någon semmelmänniska så såg de där onekligen ganska goda ut :) Kram.

Ady sa...

lovely. kiss Ady
Look and the City

Anonym sa...

I sent you an email.

Grazia Caruso for CasaFacile magazine

Gabriella sa...

Härliga bilder, så gott det såg ut med semlorna!
Haha skrattade till när jag läste om flingsaltet, jag hade nog gjort detsamma om det var jag som halkade, nämligen att skratta=)
Kram

Isabella sa...

Wow that marvels!!!

Malin .- Stjärnflocka sa...

Vilka fina semlor!!!

Lovisa Wallin sa...

Så fina glaskoppar/muggar du har där på bänken! var kommer de ifrån?:) och grattis till jobbet, det är absolut värt en semla :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin