tisdag 12 februari 2013

large calendar

 
photo roland persson - ikea livet hemma
 
 
Här kommer ännu en brilliant idé från Ikea livet hemma! En mega stor memory board gjord av en skiva av pressat träflis.
 
Vill du se mer och veta mer om sakerna på bilden kan du läsa här.
 
Har man inte en skiva av det här slaget går det lika bra att använda sig av till exempel en gammal garderobsdörr eller liknande och kanske har du ditt skrivbord bredvid en dörr och kan använda den som memoryboard eller kalender...
 
................................
 
Here is another great idea I found over at ikea livet hemma.
 
An extra large - homemade - calendar!
 
If you don't have a board like this maybe you can use a door and do something similar...
 
have a good day
 
Susanne xoxo

3 kommentarer:

https://e-i-n-f-a-l-l-s-r-e-i-c-h.blogspot.com/ sa...

great idea!!!
all the best
amy

Unknown sa...

What a great idea!!

Made in Persbo...Carina sa...

En sån har jag länge tänkt att jag ska göra! Fast inte på just en sån träflisskiva. Jag har en annan tanke som bakgrund men just ide´n med att ha postitlapparna med dagens "att göra" på ett organiserat snyggare sätt än vad jag har idag. Jag ska bara få inspiration och tid att sätta igång ;))))

Puss min Suss!
C

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin