onsdag 5 december 2012

Vinnaren är...



 
 
Utlottningen är nu avslutad och Tassimo har valt en vinnare.
 
 
Den lyckliga vinnaren av en midnattsblå Tassimo blev....
 
Lisbeth!
 
Så här löd Lisbeths motivering:
 
Jag vill ge den fina Tassimo kaffemaskinen till mig själv, för att vi haft inbrott idag, och förlorat vår gamla! (Trist start på juluppladdningen...). /Lisbeth
 
 
Ett stort grattis till dig!
 
Hoppas du får stor glädje av din nya kaffemaskin. Dessutom medföljer också ett startkit med olika drycker till din Tassimo.
 
Maila din adress till me.and.alice@hotmail.com så förmedlar jag adressen vidare till Tassimo.
 
Tusen tack till alla medverkande och ett stort tack till Tassimo som sponsrade med den fina vinsten.
 
Kram Susanne
 

3 kommentarer:

eva sa...

En smula avundsjuk blev jag allt, men grattis till Lisbet som vann och haft sådan otur med inbrott. Det är aldrig kul.
Hälsning från Eva <3

mitt liv som jag sa...

Hihi, ja lite avundsjuk blev jag också ;), men ett stort grattis till Lisbeth, såklart hon ska den, hu så jobbigt med inbrott.
Tack för en trevlig tävling :), ha en bra kväll! Kram Jennifer

Vida sa...

jättegrattis till Lisbeth...hoppas det känns lite bättre efter inbrottet...inte kul:( du behöver extra starkt kaffe;)

VidafårbryggavidareiBodumkram

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin