onsdag 5 december 2012

coldish



 
Godmorgon kära bloggvänner!
 
Har ni frusit till is? För snacka om att vi fått vinter! Nu tror jag minsann hela vårt avlånga land snart är snötäckt.
Här hemma har det varit så kallt att många av våra gamla fönster är alldeles vackert isiga.
 
Har då ingen lust att ta mig ut i stormen i dag, men är väl så illa tvungen att gå ut och skotta fram bilen om en stund...
 
I kväll efter 18.00 meddelar jag här på bloggen vem som vann den fina Tassimo kaffemaskinen!
Så ni är hjärtligt välkomna tillbaka!
 
Kör försiktigt om ni ska ut i ovädret!
 
...............................
 
It's really cold here in Sweden right now and some of our windows are all icy...
 
Pretty beautiful, but I think I prefer the summer heat... ;)
 
see - you - later - sweet - friends
 
Susanne xx

7 kommentarer:

Anonym sa...

Its like you read my mind! You appear to grasp so much approximately
this, like you wrote the book in it or something. I think that you simply could do with a few % to force the message home a bit, however other than that, that is fantastic blog. An excellent read. I'll certainly be back.
Take a look at my page - how to lose man boobs fast

Olivilla sa...

jajja! I'm waiting to have these windows once! IN sapain we are having really cold temperatures but not as much as yours!!!!


enjoy the days at home in front of the chimeney!

( I also do prefer summer!)

bec sa...

ah...would love a bit of ice on our windows right now....we are in a heat wave here at the moment and every one is flocking to the nearest beach, river, pool, lake or air conditioned building....
Bec x

MammaElva sa...

Ja, vilket väder! Jag har inte tagit mig ut alls idag och jag måste säga att jag inte är så sugen heller...

Ha en fin snödag! kram Elin

Mys och hemtrevnad sa...

kör lungt! åååå vad jag önskar att jag vann kaffemaskinen, men jag antar att det är försent för en lott nu...kramis semlan

Anonym sa...

Så härligt vintrigt och juligt med frostiga fönster!
Ett Tips! Vinn en maileg kanin, http://vitahusetochelvis.blogspot.se/2012/12/vinn-en-maileg-tomte.html

Hopps du vill vara med och tävla!

/S

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Åh jag älskar zebrabilden :)

Kram!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin