fredag 14 december 2012

a bright idea

 
pic from sweet paul
 
 
Godmorgon!
Kikar in en snabbis bara för att dela med mig av den här söta idéen jag hittade hos Sweet Paul!
 
Så enkelt och genialt, eller hur?
 
Nu ska här skrivas och grejas några timmar innan jag tar fredag. Ha det så fint i dag, fina ni!
 
...................................
 
I love when I see great ideas like this one I found over at Sweet Pauls.
 
So clever and smart to use old bulbs!
 
Have a nice start on this friday!
 
Love from S xx
 

5 kommentarer:

Jeane M. sa...

Simply brilliant! Why haven't I thought about putting glitter dust on my lights. Awesome. :) Got my eye on your next posts.

n o r d i n g å r d e n sa...

Jamen, bara sååå läckert!!!

Och så din lusseälg, både makaber och urläcker ;) Mari.

MammaElva sa...

Vilken cool idé, att man inte kom på det själv!

Hoppas du får en riktigt fin fredag!

mitt liv som jag sa...

De där var ju riktigt fina, vilken rolig idé :).
Ha en riktigt bra fredag! Kram Jennifer

Gabriella sa...

Idérikt och fint!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin