söndag 23 december 2012

kindness

 
Morning på er alla finisar!
I bland blir man så förundrad över hur omtänksamma människor det finns.
 
För ett par dagar sedan när jag hämtade posten så kikade ett lite annorlunda kuvert fram bland räkningar och annat.
 
Det var ett extra vackert kuvert adresserat till mig...
 

 
 
Det var en liten julklapp från en bloggläsare vid namn Rachel! Hon hade skickat en underbar stjärngirlang till mig, som en liten julklapp och det fanns ett brev med som var så fint skrivet om
hur hon hämtade inspiration på min blogg.
 
Tusen tack finaste Rachel!
Jag önskar dig och din familj en underbar jul tillsammans, och ett stort lycka till med ert nyligen inköpta hus. ♥
 
Jag önskar såklart alla er andra också en underbar jul!
 
Stoor kram ♥
 
..............................
 
It's wonderful when you go out to the mailbox and find a lovely letter from a blogreader!
 
The letter contained the cutest star garland!
 
Thank you so much dear Rachel!
 
Love from S

3 kommentarer:

Unknown sa...

I guess we should add a special worldwide design bloggers group with our postal address... I totally agree it's really stronger to receive a postcard written by hands <3 happy 23 dear Susanne
Hugs from Provence
L A U

Unknown sa...

Så underbart omtänksamt av henne och så fin den var!

En riktigt god jul till dig =))
Kram Catta

pcrichards sa...

Saw your blog I think you are very creative you have a great knowledge of decorations keep your work up best of luck :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin