fredag 21 december 2012

my kind of x-mas tree




 
 
 
Hej hopp i julstressen!
Hoppas ni nu hunnit med alla sysslor och bara kan njuta istället!
 
Här hemma har vi det så lugnt och skönt och jag har beslutat mig för att ta lite lugnare från bloggen nu under jul, men det kommer komma inlägg då och då ändå för helt kommer jag inte kunna hålla mig borta., hehe.
 
Bilderna ovan är på en av de granar vi haft som jag tyckt allra bäst om. En lite stabbigare variant och klädd med vackra snäckor (ni vet ju att jag älskar allt vad snäckor heter) och belysning.
Det är det som är så roligt med att pynta till jul. Inget är fel utan kör på med er personliga stil. Det blir bara vackrare och mer uppskattat då!
 
Stor kram till er alla fina! Susanne ♥
 
..........................
 
Today I show you some pictures of one of my favourite x-mas tree we had a couple of years ago.
 
It was a charming and chubby little tree and I decorated it with some of my seashells.
 
What do you have in your tree to make it personal?
 
have - a - lovely - day - sweet - blogfriends
 
Susanne

13 kommentarer:

Vida sa...

haha..men så fin och himla personlig gran..tror den är 100% Susanne;))

här råder ingen stress;) vi leker Ernst i köket och har det mesta klart;)

ha en härlig helg och varma kramar från mej;)

Vidasillinläggningkram

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
ja nu gäller det att njuuuuuuuuta...
fin gran :)
å missa nu inte...
The BIG

C
H
R
I
S
T
M
A
S

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

My everyday life sa...

Vilken söt gran!

God Jul!

Kram Nina

Ymmeli sa...

God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra Ellen.

MammaElva sa...

Wow, så fint!! Jag har en massa snäckor som ligger, bara fantasin sätter gränser antar jag ;)

ha en fin kväll och en god jul om jag inte kikar in här innan dess!
kram

mitt liv som jag sa...

Granen är jättefin!
hoppas att allt är bra med Alice efter den otäcka olyckan och så önskar jag er en riktigt God Jul! Kram Jennifer

Will @ Bright.Bazaar sa...

The simple white ornaments against the festive foliage looks so, well, festive! I love it! Merry Christmas from London!

Judy sa...

Hej!

Love your blog!

We have been married for 42 years, and my husband's aunt gave us two beautiful sterling silver ornaments the first year we were married. We have continued buying these ornaments from the companies that made them back then. One company has stopped, so we found another. We now have about one hundred sterling silver ornaments - mostly stars and crosses - that are hung each year. I have kept the original packaging, plus the little cards from the aunt that were enclosed when she was still alive. I love opening the boxes each year, just for the trip down memory lane!
Merry Christmas to you and your family from the US!

Kram!

fotograf louise åkesson sa...

vilken UNDERBAR gran!

ville bara kika in och önska en härligt god helg
kramar louise

Lo sa...

Hej!
Vilket jättefint julträd, älskar snäckorna!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Stor Julkram till fina dig också..

GOD JUL

Pernilla

Karinas inspiration sa...

Riktigt fin och enkelt dekorerad gran!

Anonym sa...

Its like you read my mind! You appear to know so much about this,
like you wrote the book in it or something.
I think that you can do with a few pics to drive the message home a bit, but
instead of that, this is great blog. A great read. I'll certainly be back.

my website :: rchobbiesnow

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin