onsdag 19 december 2012

paper tree

picture from here
 
Hello!
 
Jag blev så sugen på att dela med mig av dessa snabba julgranar gjorda av papper på olika sätt och speciellt förtjust blev jag i den här superenkla varianten ovan.
 
Tycker den är så cool!
Vill man inte tejpa direkt på en vägg man är rädd om så fungerar ju en dörr lika bra och den blir säkert ursöt även i färgat papper för den som gillar det. Som pynt skulle det vara gulligt med muffinsformar som finns i så många varianter nu, eller varför inte mönstrad washitejp.
Washitejp i alla tänkbara mönster och färger hittar du här hos Moltaz design!
 

 
picture from here
 
De här små sötnosarna blir urfina att ställa fram på julbordet. Till och med jag ska nog klara av att pyssla ihop några stycken.
 
 
 
picture from here
 
Den här idéenm ed bullformar har tilltalat mig i flera år, men jag har ändå inte lyckats få till någon ännu, hmm kanske man skulle i år då...
 
......................
 
Here are a few ideas of x-mas trees made in paper that I like!
 
I think I will try the first one somewhere in our house...
 
Happy day to you all!
 
Susanne

1 kommentar:

Mia sa...

Tack för tipsen tjejen. Ska nog också fixa till en tejpad variant. Cool!
/M

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin