måndag 3 december 2012

for little emergencies

 
 
När sonen städade ur saker i sitt rum häromdagen tog jag hand om ett litet fint skrin han gjorde i slöjden när han var mindre.
 
Med endast ett kors av svart tejp fick vi nu ett perfekt litet skrin som jag fyllde med plåster för eventuella små olyckor...
 
 
 
 
Det kan inte bli enklare eller tydligare vad skrinet innehåller, eller hur?
 
 
 
 
 
Just nu står det alldeles ensamt i ett skåp jag tömde på saker häromdagen.
 
Här ska det så småningom bli hyllor för alla våra muggar...
 
Ha det fint!
 
...............................................
 
Hi there!
A few days ago our son cleaned out a lot of things from his room, among other things this little wood box that he carved in school when he was younger.
 
With just a little cross, made of tape we now have plasters and bandages in it...
 
Love from S
 

3 kommentarer:

Vida sa...

läcker och användbar box sonen fixat..och så fint det blev med tejpen;)) finurliga du;)

så fina allrumsmuggarna blev som adventsljusstake;) herregud vad fort dagarna går..snart andra advent;)

Vidavinterlandkram

nannette sa...

How sweet. Good idea.

mitt liv som jag sa...

Skrinet är superfint, kul att det kommer till användning!
Må så gott! Kram Jennifer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin