torsdag 2 april 2009

Ljuvligt!

Här kommer ett snabbis inlägg!
Vilken ljuvlig dag det har varit! I dag kunde man verkligen känna att det äntligen är vår i luften...
På vägen hem ikväll när klockan var runt 19.00 så var det hela +7 grader i luften... I love it!!! Bilden är tagen i köket när vi kom hem. Det är så härligt när solen lyser in på kvällarna igen...



Today we had a beautiful and warm day. On my way home tonight it was +7 degrees... Mmmm... so nice! It´s finally springtime. Tomorrow I´ll show you a few more pictures from Alice´s room....


Ha en trevlig kväll! I morgon kommer det lite fler bilder från Alice rum....
Många vårkramar till er! Susanne

16 kommentarer:

Lillemor i Hummelsta sa...

Fantastiskt, bilden ser nästan somrig ut. Yess nu går det åt rätt håll!!
Kram Lillemor

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja härligt att det går mot rätt håll nu.

Kram Viveka

Det vita dårhuset sa...

Hej tunnis ;o)!
Förstår att det är skönt när man bara flyger fram *hi hiii*..

En sån där stor bread box vill jag också ha! Då kanske man får plats med liiiite av brödet i alla fall ;-)

Ha det gottast i vårvädret och hälsa Alice.
Kramen

Lauras gård sa...

Ja, visst är det skönt att våren verkar ha kommit nu i alla fall! Jag har varit ute och gått med hunden två kvällar. Det är så skönt att det inte är mörkt då middagen är avklarad utan att man kan ge sig ut utan reflexväst och ficklampa. Kram Stina

Hemmalycka sa...

Visst är det märkligt att man blir så glaaaad för lite sol och ljus?
Vacker bild.
Kram Kram

VITA NYANSER sa...

Fin bild med ljuset som kommer in. Härligt! Jag ser fram emot bilderna från Alice rum. Hon har bra smak ser jag. Jag har precis köpt en stålsäng till Wilma här hemma och såg att Alice hade en sån, plus att jag har renoverat en shiffonjé i vitt, och Alice oxå och jag har en sån IKEA-lampa (fast i svart) . Så det blir spännande att se fortsättningen...= )

Ha det bra!
Kikar in i morgon.
Kram L-L

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin bild från ditt kök med brödburken, och ja, man kan riktigt se vårljuset i bilden med, nu är våren här och det är såå härligt!!

Mari.

Skatan sa...

Hej där! Härligt ljus i bilden - det är vår nu!!!

Du, det är en liten försändelse på väg till dig...kanske kommer den i morgon, kanske måndag. Vi får se hur rapp postisper är.

Poooostis, Postis Per...la-la-la...kanske har du för stora barn?

God natt och sov gott!

Anna Skata

Inspiration i vitt sa...

Hej, javisst du är den väl äntligen här, fick njuta en pytte stund av solen, har varit instängd på mitt jobb hela dagen. Du har så vackert i dina fönster, bara fina saker.
Kramar till dig/Ingela.

Annas skattkammare sa...

Äntligen vår!! Gick en promenad både igår och idag.. helt ljuvligt i luften!! Lycka!
Kram /Anna

Unknown sa...

Vacker bild!! Visst kände man i luften "att nu..." Äntligen ä det närmare till våren! Ha det gott. Kram Lenita

Lilla huset på prärien sa...

Underbart!! Jag njuter så... visst kan jag vara trött av alla mina små barn men så snart solen visar sig känner jag energinivån öka drastiskt minsann. Idag har jag hängt tvätt, fikat och planterat om vartannat :)

Kram Jenny

Millygarden sa...

Hej...ja visst är det härligt! man vill bara vara ute nu! Hoppas vi får fint i helgen med. Ser att du har en lika skål som min, den vita på fot! Den är en favorit som jag alldeles för offta har sött i....


kram Marina

Fru Sirlig sa...

Jättehärligt ljus och vacker bild från ditt kök. Det är verkligen underbart med vårljuset och solen som kommit åter!

Önskar dig en trevlig helg
Heléne

Signe 1 sa...

I love vååår:-))Jättenice bild:-). Ha en finfin dag, Kram Sofia

Maria sa...

Visst är det underbart när det vänder mot ljusare tider, vårsol och vårblommor. Det är bara att passa på och njuta!! Ha en riktigt trevlig helg.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin