fredag 6 mars 2009

And the winner is......

Först och främst Ett stort tack till alla som har varit med i utlottningen....

Tänk att ni är så många gulliga personer som vill ha en skylt som jag har gjort! *fniss* Önskar att jag vore en bläckfisk! Då skulle ni alla få en varsin...

Alice bralliz använde en gammal bok vid lottningen. Det är enklast så (Anton ville då inte skriva flera hundra lappar den här gången...*fniss*) Hon klippte helt enkelt ut sidnumren och valde en lapp...


Vinnaren blev den här gången Karin med bloggen Karin Lindström!!! Grattis till dig tjejen!

Nu ska här slappas en liten stund framför teven... Middagen är avklarad, likaså skjutsningen till träningen och till badet. Bara hämtning av våra älsklingar från ungdomsgården kvar....

Kraam från chaffisen Susanne

14 kommentarer:

Karin Lindström sa...

Hej Susanne och Alice!

Men vilken överraskning, jag jublar här hemma! Tänk att jag vann din fina skylt, nu måste jag fundera på vad det ska stå!

Jag önskar er en fortsatt skön Fredagskväll och helg!

Tusen tack igen och många kramar!

Karin

Mamma C sa...

Grattis till vinnaren, och ha en fortsatt bra kväll.
Kram Mamma C

Millas hem sa...

Attans! :)

Men ett stort Grattis till Karin!

Vet ju att jag kan beställa en!

Lilla säcken nedan är ju för charmig, och sådär lagom stor!

Kram Camilla

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till vinnaren!

Ha en riktigt fin helg..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Hemmalycka sa...

Grattis till vinnare hoppas på bättre lycka nästa gång.
Trevlig helg :)
Kram Åsa

Anonym sa...

Grattis till vinnaren!
Hoppas at du inte behöver vara chaufför allt för sent ikväll.
Kram A-S

Les Cotrions sa...

Congratulations to the winners!!!
Have a sunny week end!
Warm hugs
Vale

KLARA LAVENDEL sa...

Ha en fin helg och tack för en fin blogg! Kram Ingela

Inspiration i vitt sa...

Grattis till Karin som vann din fina bräda och ha en goo helg Susanne krammar till dig/Ingela.

Ullis/Leva på landet sa...

Stort grattis till Karin. Klart att så många ville vara med. Dina skyltar är ju så fina.

Ha en bra helg!
Kramar Ullis

Det vita dårhuset sa...

Grattis till Karin!
Och ni får ha en trevlig helg!
Kram erika

LantlivsAnette sa...

Åhhh grattis till Karin, det ska bli spännande att se vad hon väljer för text på skylten..
Vilken fin bild du visar oss, gamla böcker är såå vackert..
Ha det gott
Kraam Anette

Anonym sa...

Stort grattis till Karin ,den lyckans osten;)
Men jag känner mig som en vinnare varje gång jag går in på din blogg och du har lämnat ett nytt inlägg.Så fina bilder att inspireras av är inte illa ,små vinster nästan varje dag .Tack och hej från A.i den lilla röda stugan.

me and alice sa...

Hej gulliga A i den lilla röda stugan!!!
Jag känner mig också som en vinnare varje gång du lämnat en av dina fina och gulliga kommentarer...
Många kramar till dig!
/Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin