tisdag 3 mars 2009

Frågor och liten utlottning!

Har fått många trevliga frågor på både bloggen och i min mail om var jag köper mina
cafe´au lait skålar...
Dom är alla inhandlade på olika loppisar. Både i Sverige och i Danmark... Oftast har jag hittat en och en så det tar ett tag att få ihop ett gäng. Därför är inte alla exakt likadana heller, men det gör ingenting. De blir nästan bara vackrare och mer levande då.
Så ut med er och fortsätt leta på loppisar och marknader. Till slut hittar ni dom ni också...
Om inte jag hinner före förstås... *fniss*


Lovade att ha en liten utlottning här på bloggen...

Denna gång blir det en skylt i denna modell men med valfri text!!!!

Vinnaren av skylten meddelas här på bloggen någon gång på Fredag kväll! Länka gärna vidare om utlottningen!!!
Naturligtvis behöver man ingen blogg för att medverka. Alla är välkomna att vara med!!

Puss & Kram skumbanan Susanne

162 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Först ut...Jag vill gärna vara med i utlottningen av en fin skylt. Du har en jättefin blogg! Jag länkar.
Kram L-L

Skatan sa...

Godmorgon!

Jag är jättegärna med i utlottningen! Jag skall försöka få till en länk också bara kung David tillåter det ;-)

Kram!

/Anna

Pysselpalatset sa...

Hej där, härlig sida du har. har precis placerat Dig på min blogglista...
Självklart vill jag vara med i din utlottning...
Kram Jeanette

Lotta sa...

Hej,
vill gärna vara med att tävla om brädan. Har länkat.
De där skålarna du visar i ovanstående länkar är inte så dumma...hinner jag före, så lär du inte få fler:)
Ha en bra dag.
hälsn. Lotta

maiju sa...

Jag har också hittat några cafe au lait -skålar, men aldrig vita... Vilken underbar kollektion du har, lyckansost!

Vill gärna vara med i tävlingen!

-Fru Skrot-

Vardagslycka sa...

Vilken fin samling skålar du har!
Idag har jag tänkt hinna med ett par loppisbesök för nu var det längesen, få se vad jag kommer hem med. Oftast blir det nåt.
Självklart vill jag vara med och prova lyckan! Ska försöka få till det där med länkningen... är så himla oteknisk!
Ha det gott.
Kram, Carina

*Marie* sa...

I don´t know if I understand it right?... You make a lottery and we can win one of your wonderful wonderful signs? If I´m right ....No one can stop me I would be stupid not to participate;)))) ....sending hugs *Marie*

annashusidingtuna sa...

Hej!
Naturligtvis vill jag vara med och försöka vinna en fin skylt från dig!
Tyvärr har vi fortfarande inte fått upp ngn dörr till badrummet, så skylten som jag köpte av dig i julas ligger fortfarnade och väntar på att komma upp...
Om jag vann skulle jag nog vilja ha texten Gila på som får sitta på hennes dörr till hennes rum som vi just n håller på att fixa iordning.
Kramen Anna

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jag är en av dem som ääälskar dina vackra latte-skålar. Jag har letat men tyvärr inte funnit några än....
Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar så klart :)
Ha en fin dag!
Kram!

Mariana sa...

Hej!
Skålarna är verkligen fina och skylten tackar jag inte nej till..
Passar på att tacka för din härliga blogg... jag är dålig på att kommentera men jag smyger runt hos dej mest varje dag ;)
Kramisar

Mitt hvite hus sa...

Hei=)

Så fine ting ...jeg vil gjerne væe med på utlodningen=)

Klemmer Kerstin

Tulipa sa...

hej!
Kikar in för att se vad du har på gång och så är det tävling!
Länkar!

Gillar också dina skålar, har inte sett en enda sådan på loppis dock...

Ha en fin dag!
(Jag ska slita i min nya lokal i eftermiddag...äntligen, vill också få kavla upp skjortärmarna! Du måste kolla in golvet i min nya verkstad som är i sista inlägget, jag fick svimningskänslor när jag klev in där första gången *hihi*)
Det blev en lång parentes...

Kram mariette

Anonym sa...

Som jag letar o letar... Tror att du varit på Värmlands loppisar o snokat alla de fina skålarna oxå... ;) Har inte hittat en enda. Än.

Vill naturligtvis gärna ha en sån fin skylt!


Ha en bra dag!

Livingroom sa...

Det skulle vara verkligt roligt att vinna en sån fin skylt. Deltar o länkar oxå. Snygga skålar du hittat Jag hittar bara 1 skål om jag lyckas fynda på loppis ..men att hitta typ 4 är en helt annan sak... du har alltså haft tur.
-Lotta

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, det är med loppisletande som med livet för övrigt - man får aldrig liksom ge upp..... *ler*
Lite grand som med mitt inlägg idag, att aldrig ge upp sina drömmar....
Vilken underbar skylt! Den är jag mer än gärna med och tävlar om och jag lägger in en länk också vet du väl!
Ha en helt underbar dag och var rädd om dig!
Kram Mia

Myrrabutiken sa...

Oj oj vilken fin skylt, klart man är med på den utlottningen...Kram Jenny

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, det är med loppisletande som med livet för övrigt - man får aldrig liksom ge upp..... *ler*
Lite grand som med mitt inlägg idag, att aldrig ge upp sina drömmar....
Vilken underbar skylt! Den är jag mer än gärna med och tävlar om och jag lägger in en länk också vet du väl!
Ha en helt underbar dag och var rädd om dig!
Kram Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Ha, ha - tekniken är underbar! Ibland blir det knas så då kommer inte kommentaren in alls - men nu lyckades jag med bedriften att få in två stycken!!! Ja, det betyder väl bara att jag dubbelt upp visar min uppskattning för din fina blogg då, eller hur "fniss"
Mia

Les Cotrions sa...

Great idea! I'm going to partecipate to your lottery!!!
Have a nice day!
Hugs
Vale

P.S. I just love your milk cups!!!

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo,this dishes,(muesli bowls) and your signs to hang up are absolutely nice.Lots of love,Elke.

Lilla huset på prärien sa...

Mmm... de är verkligen helt underbara dina skålar! Du har så många nu så jag tror minsann att du får sälja av några på din loppis i sommar... till mig! *ler*

Kram Jenny

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Jag sitter här med kaffe muggen innan jag öppnar för dagen..åhh, jag har alltid beundrat dina fina skålar !!
Härom kring hittar jag inga sådana, men jag är glad ändå, för jag har lyckats få tag på ett ljuvligt gammalt lakan...ska visa det sen..monogram, spetsar och jaa...du vet.
Klart att man vill vara med om att vinna en skylt av dig, jag vet redan texten...
Ha det gott
Kraam Anette

Engelska Villan sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!! På min skylt ska det få stå Välkommen och den ska hänga inne i gästrummet så att våra gäster ska känna sig riktigt välkomna hem till oss :)
Kram Anna

Annas skattkammare sa...

Dina skålar är ju så vackra... =) Klart att jag vill vara med i utlottning, du gör så fina skyltar!! Har faktiskt tänkt mig att försöka själv, men är inte så säker på hur man gör..
Kram /Anna

Millas hem sa...

Hej!
Ja, jag är jättegärna med på ett hörn! En "tvättstugaskylt" hade varit mitt önskemål!:)

Ha en fin dag!

Kram Camilla

Vårt lilla hem sa...

Hej!

Det är ju bara såå fina skålarna! Och jag håller med, visst är det vackert när alla är olika och har sin charm. Hoppas på att finna några fina på loppisarna i sommar! :)

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina skylten!! *länkar*

Ha en skön dag!

Kram, Jenny

Anonym sa...

Tycker väldigt mycket om din blogg och blir så glad när det kommer ett nytt inlägg. Vill gärna vara med och tävla om en skylt...

Karin Lindström sa...

Hej Susanne!

Ja, dina skålar har jag sneglat på många gånger minsann. Men inte har jag sett några när jag är ute på loppisjakt inte!

Jag vill jättegärna vara med och tävla om din fina skylt.

Ha en fortsatt bra vecka!

Varmaste kramarna
Karin

n o r d i n g å r d e n sa...

Oops, utlottning igen!? Och en sån fin skylt vill man ju gärna vinna!!! Kul att man får välja egen text...

De är verkligen fina de där skålarna, jag fann en på en loppis i Danmark men den tyckte jag var alldeles för dyr, de har väl förstått att dessa är väldigt poppis kan jag tro....

Ha en fortsatt bra vårvecka, trots all snö: )

Anonym sa...

Gillar som så många andra dina café au lait-skålar men jag gillar faktiskt garderobsskylten ÄNNU mer :-) Vill gärna vinna en sådan! Hälsn Majas mamma

Sofia sa...

Heej Susanne:-)
Vill jättegärna vara med & tävla om en skylt..:-)
Kram Sofia

Nettan sa...

Att vara med & tävla om en fin skylt vill man ju inte missa =0) & länkar gör jag med !!

Vilken fin samling av " skålar " du har !!!

Kram Nettan

Lauras gård sa...

Hej vännen!

Jag vill så klart vara med i utlottningen av dina underbara skyltar!

Kram Stina

Signe 1 sa...

Kanonfin blogg du har!! Har precis själv börjat blogga om husbygge o min stora passion, inredning!! Är gärna med o tävlar, skylten skulle passa perfekt i vårt vita funkishus! Kika gärna in till mig!Sofia

Siren sa...

Selvfølgelig vil jeg gjerne være med på å kunne vinne ditt vakre skilt! Ha en super dag! :)

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej Susanne! Måste erkänna att även jag tycker att skålarna är såå fina. Tyvärr är inte min koordination den bästa på morgonen innan jag har fått i mig kaffet så jag har gett upp att dricka morgonkaffet ur mina skålar. Använder dom till kvällsglassen istället;)
Vill gärna vara med i utlottningen av en fin skylt!!
Köpte du något på Odd Mollys? Älskar deras kläder men sparar fn mina slantar för ett besök på Atmosphere i G-borg!
Kramar Maria

Naïve Accessories sa...

Hej, jag vill gärna vara med i tävlingen om en fin skylt. Har länkat från min blogg med din fina bild.
Stina

http://naiveaccessories.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med här.
Självklart länkar jag till dig!

Kramar om!

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Åhhh vad kul med utlottning...har alltid velat ha dina skyltar...så jag hoppas på tur.
Jag har även länkat dig.
Ha en fortsatt skön vecka.
Kram Liselotte

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig.
Skyltar är alltid fina, jag är gärna med, men o länkar förstås.

Dina skålar är så fina, försöker o övertala mannen med med ännu en resa till Danmark, då ska jag hålla utkik efter såna..

Ha det gott. Kram Pirre

Miss.T sa...

Fina skåler.

Jeg vil gjerne være med på utloddningen din : )
Vakkert skilt !!!

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om din vackra skylt!

Mvh

// Linda

gamla skolan sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning ! Jag har ju köpt en skylt av dig tidigare , så jag vet hur himla fina dom är ! Jag länkar givetvis ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Anonym sa...

Jag vill också vara med och pröva lyckan :-) Tack för en fantastisk blogg!

Mvh Solstrålen

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla!
Tack för en mycket inspirerande blogg, läser den dagligen.
Mvh SagaFideli

Unknown sa...

Kjempefin blogg og kjempefint skilt :)
- vil gjerne være med på utloddning!
Fin dag fra Hilde

Therese sa...

Hej hej!
Vackra cafe'au'lait skålar.
Och såklart vill jag vara med i utlottningen =)

Ha det bra
//Tezz

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej Susanne!

Har lite problem med länkningen just nu men vill självklart vara med i din utlottning! Dina skyltar är ju så fina!

SKålarna är oxå fina och det är så kul när man samlar på något och hittar det där man söker på olika loppisar.

Kram från snöigt Kolmården
Annica

Rhodin sa...

Hoppas att jag kan vinna denna skylten till min Mamma som är så förtjust i sådana. Har länkat dig på min blogg med. Ha en underbar dag. Kram Terese

Uttan sa...

Hej!Klart att jag vill vara med och tävla.Jag länkar också.
Gillar Din fina Blogg!
Kram!

Hemmalycka sa...

Hej Susanne, underbara skålar du har hittat.
Klart jag vill vara med i utlottningen och om jag vinner vill jag ha en skylt med källare.
Länkar såklart.
Ha en bra tisdag.
Kram Åsa

Mejrams! sa...

Klart jag vill vara med och länkar naturligtvis. Har jag turen och vinner skulle nog "Lilla Huset" vara fint att ha i butiken. Kram Merja

Unknown sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av en skylt, dom är så fina:-)
Kram

Prinsessan och jag sa...

Jag vill vinna en av dina skyltar! Yvonne

Lärarbostaden i grönskan sa...

Dina skyltar är superfina! Naturligtvis vill jag vinna en sådan!

Kramar
Amanda

Kallholmen sa...

Hej hopp
Det är klart att man skulle vilja vinna en sådan skylt.
Håller tummarna.

Oj vad man blir fynd sugen när man ser dina fina skålar, tyvärr så är det ont om loppisar här nu när det är vinter men snart så drar det igång och jag längtar.
Kram Malin

White cotton grass sa...

Jag är gärna med i din utlottning!

kram helena

Millygarden sa...

Åh det vill jag inte missa!
Dina skyltar är så fina! "Om" jag skulle ha turen och vinna skulle jag gärna ha en med texte källare på!


Ha en bra dag!
Kram Marina

Anonym sa...

Hejsan!

Vill gärna vara med o tävla om den fina skylten!

Mvh Liza

Liza297@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefin skylt! En sån vill jag gärna vinna!
/Jenny, Jkpg

Annica Östlund sa...

Har följt din blogg ett tag på min blogglista, vilket underbart hem du har. Jag vill gärna vara med i utlottningen på en skylt.

Anonym sa...

En sådan chans vill man inte missa ,håller tummarna att turen är med mig.
Visst är väl det en del av charmen med att handla "second hand".Man letar och letar och till slut finns det där som man kan komplettera sin(a) samling(ar) med.
Håller med dig om att det inte behöver vara exakt lika.
Mitt senaste lyckorus fick jag när jag vann en auktion på tradera med Boda Nova kopparna jag samlar på men modellen mindre.Har dom i en korg i vitrinskåpet allihopa och det blev en fröjd för ögat med lika koppar men olika storlekar,sen är dom goda att dicka ur oxå förstås;)
Tack för idag ,ha det gött !!!
A.i den lilla röda stugan

Viola sa...

Så klart jag vill testa lyckan hos dig, hoppas din dag varit bra, kram

I mitt hjärtehem sa...

Vill gärna vara med i utlottnigen av din fina skylt. Skulle passa perfekt i vår nyrenoverade hall....som "snart" ska påbörjas enligt min sambo (sagt i ett halvår nu :D )!!!!
Länkar såklart! Kram Åsa

Villa nöystu sa...

Hej, vilken jättefin blogg du har.
Och vackra skyltar gör du!!!
jag är hemska gärna med i din utlottning och så kommer jag att hålla tummarna riktigt, riktigt hårt.
Jag länkar så klart.

Kram från Petra

Eleonora sa...

Självklart är jag med och länken fixar jag...
Kramkram Eleonora

Eleonora sa...

Självklart är jag med och länken fixar jag...
Kramkram Eleonora

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag är gärna med och tävlar om en sån fin skylt. Toppenfina skålar du hade också.
Kram AnnaMaria

Anonym sa...

Jag vill så gärna vinna en skylt!!!
Minna

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla om en skylt. Följer Din blogg med glädje och tackar för all inspiration.
Vänliga hälsningar Margareta Magnusson

vardagsvitt sa...

Å va kul jag vill naturligtvis vara med!! Länkar till dig!
Skålarna är jätte fina och det är mer personligt att ha några som är udda!!
Ha det bäst!!
Kram Marith

Unknown sa...

Jag hoppas att just jag vinner en fin skylt!!

Heidi sa...

Åhh... jag vill också vara med i din utlottning om en sån FIIIN skylt..
Länkar ifrån min sida förståss.
Kram Heidi

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej hopp!

Jag är gärna med i din utlottning!

Ja du, leta på loppis... Det gör jag. Letar efter allt som jag inte visste att jag ville ha typ...
Dina skålar är underbara. Har en jag...

Auktion inne hos mig!
Kram

Ingis sa...

Härlig blogg du har. Klart jag vill vinna en fin skylt. Du kan verkligen texta snyggt. Länkar till dig och kikar vidare på bloggen. Kram Ingis.

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Länkar självklart!!

Mvh Anna

Hem och Harmoni Marie sa...

Så klart man vill vara med! Har länkat också.

Kram Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina dina skålar är. Vill ju gärna vara med i utlottningen. Länkar också.

kramar Ullis

Jess sa...

Hej! Har varit inne på din blogg flera gånger men aldrig kommenterat förut. Vill gärna vara med i utlottningen av dina underbara skyltar! Länkar givetvis till din blogg.
Vad jag sett av bilderna har du ett underbart hem! Något att sträva efter... Jag älskar vitt!
Jess

Jenny sa...

Hej Susanne! Vilken underbar bräda!
Är gärna med i utlottningen, länkar från min blogg!
Hoppas på tur:)

Kram Jenny

Det vita dårhuset sa...

Oj oj jo, vad du kommer att få skriva lappar Susanne =)

Här får du en till och självklart länkar jag till denna underbara planka!

Kraamis Erika

Vita hjärtan sa...

Men åh så roligt. Dom är så fina dom där skyltarna, jag vill gärna var med och försöka vinna en.

Kram Annemari

Anonym sa...

Hej! Har ingen blogg men vill gärna vara med och tävla! :)

Mvh Elin från Borlänge

Anonym sa...

Hej! Har ingen blogg men vill gärna vara med och tävla! :)

Mvh Elin från Borlänge

Anonym sa...

vilka fina skålar! jag är gärna med i utlottningen om skylten.

mail: linda.hallstensson@hotmial.com

Britt sa...

jag vill också va med! Jag länkar!

Kram britt

Lene sa...

Hej!
Jag vill gärna va me i utlottningen...första gången jag gör detta :) Tycker du har en jättefin blogg o massor av fina saker :)
H: Helén i Finland

carina sa...

Vill så klart delta i lotteriet. Har ingen egen blogg, men är flitig besökare på din!
H carina r

Flaggduken 2 sa...

Är svag för vackra ord.. Skulle bli otroligt glad att få ha en av dina fina skyltar hemma hos mig.
Petra Spännare På Flaggduken 2

ANETTESHUS.COM sa...

Jeg vil være med:)

Nyyydelige bilder, Susanne!

Klem Anette

Anonym sa...

jag är gärna med å tävlar om din fina skylt!
Johanna80

Mamma C sa...

Jag vill oxå vara med i din utlottning. Länkar från mig.
Kram Mamma C

IKT i min vardag sa...

Jag vill jätte-jättegärna vara med i utlottningen!

Kram

Jeanette sa...

Hei!
Jeg er en beundrer av dine søte skilt..har lenge tenkt å prøve å lage en selv, men det har liksom ikke blitt noe av...tenk om man skulle være så heldig å vinne en...jeg vil derfor gjerne være med på utlottningen!!!
Lenker også utlotningen til min blogg:)
Klem

Önskedrömmar i hvitt sa...

Jag har en utmaning till dig på min blogg, får jag två lotter till din dragning då;))
kram Maria

Kerstin sa...

Oh, jag vill gärna vara med i din fina utlottning!

Kramar!!

-camilla- sa...

Klart jag också vill vara med i utlottningen av en av dina fina skyltar... ;)

Nu tänker jag hålla tummarna & hoppas att turen är på min sida denna gång... *hoppas hoppas*

Ha det gott!

Anonym sa...

Så fint pris, tar gärna chansen :-)
Tack för all inspiration man hittar på din blogg.

Hälsningar från Ulrika i Sandviken

johanna sa...

Hej
älskar dina cafe skålar såååå fina!! Jag är gärna med på utlottning ,håller nu tummarna=))
Kraaaam

Anonym sa...

Hej tjejer,
vad trevlig med en utlottning. Dina skyltar är sååå fina.
Ha en bra dag.
Kramisar /AnnA

Anonym sa...

Hej Susanne
oh eännu en tävling hos dig. Det var jag som vann din vackra kudde... Nu hoppas jag på en underbar skylt också!
Har en liten undran om jag kan beställa en till kudde likadan den jag vann utav dig? Har en nära väninna som gärna blir ägare till en likadan. Jag sänder dig ett mail om den saken.
Varma hälsningar från Eva i Farsta!
Än en gång tack för den fina, fina blogg ni har.

Niina sa...

Hello, I like your blogg very much! I wish you lot of happy days!
Niina

Anonym sa...

Åh vilken fin skylt! Självklart vill jag vara med i din fina utlottning! Jag har länkat också! :-)

Fru Ekenstedt sa...

Ja Kallholmen tjejerna vet vad dom gör :)
Vilken fin skylt.
Klart man vill vara med på den.

Inas sa...

Kul med en utlottning, vilken fin skylt. Jag är lite ny i det här med bloggning så det är roligt och inspirerande att läsa denna blogg ha det så bra, jag länkar så klart över till min blogg, (har precis lärt mig det kolla gärna in den)

Ha det...

Jolies mamma sa...

Hejsan! kul med utlottning av en så fin skylt. Jag är gärna med och tävlar. Länkar till dej så klart.
Kram Mona
Kolla gärna min blogg.

Anonym sa...

Oj oj oj, vilken underbar skylt. Jag är hemskt gärna med och tävlar. Länkar såklart från min blogg. Hälsningar Elin (tottsis@spray.se)

Bloggullet sa...

Jag vill vara med och tävla.Länkar i min blogg.
Kramar

Anonym sa...

jag tävlar gärna skyltarna är ju så fina och användbara
kram lolla

s.m.i.l.e sa...

Superfina! Åh vad jag håller tummarna!

Sofia på Me and my home sa...

Tänk.. de där skålarna har jag aldrig stött på.. och då är jag ändå gaanska ofta på loppis?! Betyder det att du varit där precis innan mig då??! ;)
Kram!

Jessica sa...

Åh en sån vill jag vinna och ge till mamma! =)

H A N N A S - F O R M sa...

Hej kära Susanne!!!! Såg din hälsning alldeles för sent...attans oxå, vill ju träffa dig snaaaaaart och fika och prata...Har haft MYCKET att göra på sista tiden...min yngsta dotter fyller år snart så det är planering för full gång.

Nu läääängtar jag efter våren..guuuud vad underbart det ska bli! Kanske en prommis på djurgården nästa gång????

TJING för att vinna fina skylten!!!!! Så underbart vackert du textar!

HOPPAS allt är bra annars, träffade på Marie Eriksson och Helena Skarp i butiken, goa tjejer!!!

Längtar efter dig!

KRAM
Hanna

Anonym sa...

Ja! Ja! Ja! Vill också vara med och tävla! Har ingen egen blogg, men min mail är 78a@live.se

Kram från Anna S.

Ann-Catrin sa...

Hej vännen!!
ja såna fina skålar är ju bara för ljuvliga.. jag har ett par stcken men som du.. man kan aldrig få för många och att de är olika. det gör ingenting.. bara bidrar till mer charm!

Ohh den utlottningen kan jag ara inte missa.. tänk om man går och vinner...länkar gör jag naturligtvis..
KRAAAM
Ann-Catrin

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen! Vem vill inte vinna en fin skylt? :) Jag länkar.

Anonym sa...

Hej!
Alltid lika inspirerande att kika in hos dig. Skulle gärna vinna en skylt, ska fundera på texten bara....
Kram från Gunilla i Småland

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en fin skylt


/Jennie
einne@hotmail.com

Lilla Medine sa...

This is one of my favourite bloggs. I hope I win!

Mjuka sa...

Vill så klart vara med!! Länkar också!
Kramen Malin

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med. Gillar Din blogg. Kram Malla

Stinas mys sa...

Fin-fina grejer! Jag är också med!
Hälsningar Anna-Stina

Cecilie sa...

Oi, så vakre skilt du lager! Jeg vil selvfølgelig gjerne være med i trekningen :)

Ha en super dag!

Livets njutning sa...

Underbara skålar! Klart jag vill vara med i utlottningen. Skylten är väldigt fin. :)

Ha det gott!

Jenny

Anette sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen. Du har en jättebra blogg som jag sfta är inne på. Har inte kläm på hur man länkar än så jag får väl lära mig det till nästa gång.

Anette

ANNIKA sa...

jag vill också äga en så fin skylt,är med och hoppas..
gustafsson.57@hotmail.com

ansku sa...

Hej Susanne,
Jag vill gärna vara med och tävla,
länkar så klart. Missa inte tävlingen inne hos mig..
/kram Ansku

Jessica sa...

Neme, en sådan fin skylt vill jag också vara med och försöka få! Klart jag länkar!

Kram Jessica

Lina ♥ C´est la vie sa...

Jag är gärna med i utlottningen, den är så fin skylten och jag vinner aldrig!
Håller tummarna för mig :)
Kram Lina

timelesshome annika sa...

Jag skulle inte ha något emot en fin skylt.
Nu håller jag tummen....
Annika

Anonym sa...

Jag deltar i tävlingen. Fin sida! Fin skylt. Johanna BT

Anonym sa...

Åh, vilken söt skylt! En sådan skulle jag gärna ha hängt på sovrumsdörren.

Meta sa...

Heja Heja!
Vad kul det är att läsa din blogg, jag är nämligen från din trakt men bor för tillfället i Jönköping, så du kan tro att jag myser ibland av att läsa om välkända saker.
Jag skulle gärna vilja va med i din utlottning, har kikat på dessa skyltar många gånger.
Ha det så fint och tack för fin blogg.
Meta i Jönköping

evamar sa...

Jag lämnar den 134:e kommentaren och som alla andra hoppas jag på vinst. Har länkat i tävlingsbloggen!

http://evamar.blogg.se/2009/march/skylt-6-mars.html

Jen sa...

Halloj!

Vill gärna vara med i eran utlottning!
Vad kul med ny kamera,lycka till med den.

Ha det gott! / Jen

//Linda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina skylten, har länkat också :)
http://linblogg.blogspot.com/2009/03/skylt-63.html

Anonym sa...

Åh vilken fin skylt! Den skulle passa jättebra i hallen i vårat hus, med texten "Bures Boahtin" som betyder "Varmt Välkommen" på mitt modersmål nordsamiska. Jag vill väldigt gärna vara med och tävla :)

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Anonym sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla om en sån fin skylt. Bara att hålla tummarna då =)
Ha det bra!
// Nilla

Vardagens guldkorn sa...

Vill gärna vara med! Länkar såklart! /Linda

blandvitfargochakvareller sa...

hej Susanne, är det tävling är jag gärna med förstås... du har en mysig blogg jag har länkat till dig om det är OK. Kram Agneta

Sessan Arwen sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med i din tävling om en fin skylt. Jag har länkat i vänstra kanten på min blogg.

Kramar
Sandra

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, vill gärna vinna en så fin skylt. Texten välkommen skulle jag vilja ha.

Jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-en-skylt.html

info@annakarlsson.se

sand mellan tårna sa...

Jag är gärna med och tävlar.... jättefin skylt och just med ordet garderob . . . skulle passa perfekt på mitt stora vita skåp som jag har mina kläder i.

Jättefin blogg ni har, och nu ska jag genast kika in hos Alice också.... spännande!

Nu hoppas jag på vinst! .....

Kram Linda

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar

Lantligt i stan sa...

Vilka underbara skålar! Skyltarna är jättefina, tävlar gärna om dom!
Kram Anki

Marlene sa...

jag vill gärna vara med om utlottningen

Anonym sa...

Jag vill vara med i utlottningen av en fin skylt.
Vilken underbar blogg du har!!!

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2009/march/visst-ar-det-snyggt.html

Anonym sa...

Jag vill vara med i utlottningen av en fin skylt.
Vilken underbar blogg du har!!!

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2009/march/visst-ar-det-snyggt.html

Anonym sa...

är jätte gärna med i tävlingen!
amsele_frida@hotmail.com

Anonym sa...

Ännu en rolig sida till min samling. Är gärna med o tävlar om den läckra skylten.
Har tyvärr ingen egen blogg utan njuter av andras
Heidi

stall_hovgarden@hotmail.com

Lina sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Ser att jag är i sista sekund...
/Lina

Märta sa...

Naturligtvis vill jag vara med och försöka vinna en fin skylt från dig! Jag länkar i min blogg.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om det fina priset!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Jag är med!
Här är min mail: malin_92girl@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken härlig blogg, jag blir nästan avis=) Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om skylten. Jag har nyss inrett ett massagerum, så på skylten skulle jag vilja att det stod "massage". Ha en underbar helg, så hoppas jag på vinst.
sg_martinsson@hotmail.com

Anonym sa...

åhh..vilken trevlig skylt. Skulle jag få välja text skulle det stå "sovrum" eftersom min sovrumsdörr ser ganska tråkig ut :)

Anonym sa...

Åh en sådan skylt vill jag gärna ha...jag har inga sådana alls men nån gång ska väl vara den första :-)

Anonym sa...

Vilken härlig sida du/ni har. Är ofta in o kikar. Skulle va skoj att vinna en sån fin skylt:-) Brukar aldrig vinna men skam den som ger sej:-) / Mia.B

Malin sa...

Försa besöket på din fina blogg, men inte det sista!

Visst vill jag vara med & tävla!

Vi ses!

Husfrun på landet sa...

Hoppas jag inte är för sent ute.... Vill gårna vara med i tävlingen :)

Anonym sa...

Är även mitt första besök här, men absolut inte sista. Är gärna med å tävlar om den fina skylten.
Trevlig helg!

Ann-Charlott sa...

Gärna vara med och tävla!
Hoppas inte är sent?

har lagt ut länk och bild hos min blogg!
Mvh Lotta

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin