onsdag 26 september 2012

bedroom fix

 
 

I dag har det blivit lite sovrumsfix.
Känns skönt och det ska bli så mysigt att krypa till kojs ikväll i ett nystädat sovrum. 
 
Nu ska jag kila iväg på lite ärenden!
 
Ha det toppen fina ni!
 
 
.......................................
 
 
Today I have been fixing a litle bit in our bedroom.
 
Made a little Autumn makeover with new duvet covers and some other stuff, it will be great to go to bed tonight.
 
It's so lovely with a freshly made bed!
 
Susanne

7 kommentarer:

MammaElva sa...

Åh, vad fint du har det! Usch.. jag vill inte ens se mitt röriga sovrum!
Vart har du hittat dina nya fina koppar??
Ha en fin dag!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Visst är det härligt med ett nystädat och plockat rum, helst sovrummet. Kram på dig /Theres

Bettan sa...

Snyggt!! Känner ända hit hur gott det luktar! Hi hi! :)
Görgillar kudden, sängbordet, muggen, mattan och..och ja hela stilen!! Det passar verkligen Susanne!!! :)) Härligt!

Natti natti
Kram Bettan

Gabriella sa...

Härligt med nystädat, då sover man extra gott!=) Så fint du har det i ditt sovrum, gillar den härliga kudden!

evalevabo sa...

Ahh gillar allt allt skit snyggt.
Kram Eva

bec sa...

just beautiful...so simple and fresh...I love to climb into fresh new linen.
Bec x

CreandoPhoto sa...

Hej där!
Tänk att jag inte har hittat in här oftare.... Du har en helt underbar blogg ju! Nu får jag besöka dig oftare, för här blir jag verkligen inspirerad:)
Ha det toppen!
Kram Kicki

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin