torsdag 20 september 2012

beautiful poufs

 
 
pic from west elm
 
 
Hej kära läsare!
Åh vad många fina hälsningar jag fick igår både här på bloggen, på mailen och på facebook. Ni är då för gulliga. 
 
I går var ingen rolig dag, riktigt grinig var jag nästan hela dan. Jag gjorde faktiskt en liten trösttur och åkte in till staden och åt en riktigt stor fet hamburgare med alla tillbehör och sedan gick jag en sväng på några lokala loppisar.
Det kändes faktiskt lite skönare sedan. Jag spenderade hela 40:- på loppisen! Hahaha, ja det är tur man inte är så dyr i drift.
 
I dag däremot har jag bestämt att nu får det vara slutgnällt för min del, nu är det dags att ta tag i jobbet igen och pigga på mig.
 
Ha en fin dag!
Här skiner solen och det är en underbar höstdag, på eftermiddagen ska det höstfixas lite i trädgården. 
 
 
Bjussar på en bild på dom snyggaste golvpuffar jag någonsin sett!
 
Puffarna finns hos West elm som förövrigt har så mycket annat snyggt och nu verkar det som dom skickar över hela världen!
 
Puffarna är handvävda och bara så snygga!
 
 
....................................
 
I just fell in love with these fantastic beautiful black and white poufs!
Both of them are handwowen and you find them at West elm.
 
have - a - lovely - day
 
Susanne

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Susann!
Karin heter jag och har följt din sida i många år. Ville bara tala om att jag tycker du är så duktig. Det är en fröjd att gå in på din sida på fikarasten och se alla vackra inspirationer du alltid delar med dig av.
Glad att du är piggelin i dag.
kram från Karin i Skåne

me and alice sa...

Hej Karin i skåne!
Tack för dina fina ord!
Ha en toppendag!
kram Susanne

evalevabo sa...

Riktigt fina puffar, puff tokiga jag..
Kram Eva

bec sa...

I want these in my home... just gorgeous!
Bec x

indianmarknad.se sa...

Den understa kudden var grym!

// indianmarknad.se

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin