tisdag 26 juni 2012

Utlottning!

picture from Dalani

Hej på er!
I dag startar en utlottning här på bloggen i samarbete med Dalani.se som ni inte får missa!

En utlottning där en person vinner ett presentkort på hela 800:- att shoppa loss för på Dalani!


Hur bra är inte det!

 



picture from Dalani


Dalani Home & Living är en inredningssajt, som dagligen erbjuder sina medlemmar kampanjer med spännande inredningsprodukter allt ifrån världsledande internationella varumärken till små genuina producenter.
Sortimentet är alltid brett, exklusivt och variabelt, alltid med 30-70 % rabatt. 
Dessutom har Dalani ett online magasin som är fyllt av härliga hemma hos reportage och massor av inspiration!

För att delta i utlottningen ska du:

1) Först bli medlem i Dalani.se (det är naturligtvis kostnadsfritt och jätte enkelt att gå med.)
2) Svara på frågan här nedan och lämna ditt svar i kommentarfältet!

Alla kan naturligtvis vara med. Det enda kravet är att du måste ha en mailadress för att kunna bli medlem hos Dalani.se.

Enkelt, eller hur? 


 
Här kommer frågan:

Vilken månad och år gjordes det första inlägget här på me and Alice?

 
Svaret lämnar ni i kommentarsfältet här nedan. Har du ingen blogg klickar du bara på anonym i kommentarsfältet och skriver ditt svar!
Utlottningen pågår till och med Fredag den 29/6! Sedan drar Dalani en vinnare av presentkortet.

Vinnaren meddelas sedan här på bloggen och genom mail.


Stor kram och lycka till!
/Susanne

72 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! December 2007 är min gissning. Tack för en härligt inspirerande blogg !
Hälsn. Marie

ååååååååå sa...

Hej!

Är medlem på Dalani och gissar på December 2007. :)

// Verra

Mail: verra.a@hotmail.com

Sara sa...

December 2007! Är redan medlem i Dalani, kan verkligen rekommendera deras inspirationssidor.
Kram från Sara

Sofia sa...

December 2007
Jag är redan medlem och skulle nog kunna bränna 800:- dagligen på Dalani! Kram

House number 11 sa...

Hej!
Vilken fin tävling/utlottning!
Jag har nu läst (vad jag tror) de första inläggen, så charmiga, i december 2007.
Jag är redan medlem i Dalani.
Nu håller jag tummarna!
Kram Jenny

Anonym sa...

Hej hej! vilken härlig utlottning! jag är medlem på Dalani.se och jag skulle verkligen inte ha några problem med att shoppa för 800 kr där!
Deras saker är helt underbara. jag tror att svaret är December 2007.

kram
Alexandra
alexandra.erik@hotmail.com

Anonym sa...

hejsan! jag tror att svaret är December 2007 och jag är medlem på Dalani. Åh så mycket fint jag skulle kunna köpa där för de pengarna!
ha det bra!
pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com

Det grå huset sa...

Hej! Jag gissar på December 2007! Har blivit medlem också! /Elin

Sofie sa...

Oj vilken otroligt fin utlottning. Som student med knaper inkomst hade det suttit fantastiskt fint med ett presentkort! Jag är redan medlem på Dalani (som alltid har fina kampanjer med hög vill-ha-faktor!) och första inlägget på din blogg gjordes december 2007.

Hoppas på mycket tur!
Kram, Sofie

Anonym sa...

Hej!

Å vilken solig tävling!

Jag är nu medlem av Dalani, så mycket fint.

December 2007 tror jag:)

Hälsningar
Charlotte

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne! Vilken härlig tävling :-)) Dalani är jag redan medlem i och har handlat fina muggar från nyligen :-)) Ditt första blogginlägg var i december 2007, tänk vad tiden går när man har roligt :-))

Ohhh jag ser att ni är på Cypern, det brukar ni vara denna tiden väl har jag för mig?? Vi har precis varit där vi också, det är makens favorit resemål, nu har vi sagt att vi ska till kreta nästa någon men lika vackert hav som i cypern är svårt att hitta annanstans, samt att det är så solsäkert...ja du hör, vi är helt cypern frälsta här hemma..hihii

Ha det gott nu och njuuuut!!
Kraaaaam Paula

Karin sa...

Kul :)
Medlem check! Dec 2007 check!

Anonym sa...

Roligt!
December 2007 och nybliven medlem på Dalani!

Pernilla

Anonym sa...

Ser att alla svara December men det står att den startade i april trodde jag :-)

Dalani, ny bekantskap som kommer hålla länge märker jag när jag ser allt fint - ha begär!

Ha det gott!
kram
Malin

Bak Bu Harika sa...

so nice.

See you later
www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Its a house sa...

Är redan medlem och är sugen på en svart Rock Chair från Diesel så ett presentkort skulle verkligen inte sitta fel!

Svaret är december 2007!

Anonym sa...

Första inlägget var i december 2007. Jag är redan medlem i Dalani. Tack för trevlig blogg!
/eva

Camilla sa...

Dalani, helt nytt för mej. Men nu är man utan tvekan medlem. Tack för det!!

Sen misstänker jag att bloggens första inlägg gjordes i DECEMBER 2007..

MyGarden sa...

Jag är redan medlem i Dalani. Första inlägget i din blogg gjorde du i december 2007. Hoppas nu på en massa tur :-)
Förresten är det konstigt att jag inte hittat denna trevliga blogg förrän nu, men bättre sent än aldrig.

Katarina Lundstedt sa...

Kul tävling!
Jag är medlem hos Dalani och jag gissar på att första inlägget var i December 2007.

Nu håller jag alla tummar och tår :)

Anonym sa...

Hej Susanne!
Vilken tävling!
Jag är nu medlem i Dalani. Där fanns mycket fint.
Jag tror att första inlägget i din/er blogg gjordes i december 2007. Vilken lång tid ni hållit på och så många fina och inspirerande bilder du visat.
/Kerstin

Malin sa...

Hej,

Jag har nu anmält mig på dalani.se. Svaret på frågan är december 2007. Fin blogg!
Mvh Malin

G:a Affären sa...

Hej Susanne!
Har kikat bakåt i tiden och det var lääänge sen du började blogga; 2007 i december!
Jag är medlem i Dalani.
Vilken fin utlottning!
Ha det gott!
Cia

Malin - Ebbas änglar sa...

Hej

Vilken trevlig utlottning!!

Jag har registrerat mig hos Dalani, & svaret på frågan är dec 2007.

Nu håller jag tummarna!

Kram från mig/ Malin

Anonym sa...

Hej! Anmält mig på Dalani idag,Oj så mycket fint. Inga problem att hitta något att shopa.
I dec 2007 började du att blogga
Håller tummarna! Kram/Ann-Kristin

Lisa sa...

Nu är jag medlem på Dalani, oj så fina saker. December 2007 gjorde du första inlägget.
Mvh Lisa

Anonym sa...

Är gärna med :)
Har blivit medlem på Dalani.
Mitt svar är december 2007.

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Marlene sa...

December 2007 gissar jag på. och medlem i Delani är jag.

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin utlottning och så mycket vackert Dalani har!!!!! mari.

Anonym sa...

Hej!
Jag har nyss blivit medlem hos Dalani! Tack för tipset, kände inte till dem tidigare.
På din fråga svarar jag december 2007!
Kram Camilla

Lina sa...

Vill gärna vara med och tävla.
Svaret är december 2007 och jag är medlem.
Ha en fin dag/Lina

Anonym sa...

Dalani har så fina saker.
Är redan medlem min son värva mig.
Första blogginlägget var december 2007.

Kram Kristina

Anonym sa...

Hejsan.
Vilka vackra sjalar på bilden till tävlingen. Jag blev barnsligt förälskad i den ljusblå.
Jag blir medlem så klart och rätt svar i tävlingen är:
April 2007
Hälsar'
Lena i Kalmar
lena.idbrant@telia.com

Anonym sa...

December 07...är min gissning.
jättefin tävling,ska genast gå in och bli medlem!
dojjan74@hotmail.com
Annika

Anonym sa...

Hejsan,

December 2007 är mitt svar :)
Har blivit medlem hos Dalani. Vilken härlig sida! :)
/Sofia Bl

K. sa...

Hej!
det var minsann ingen dålig tävling! Har följt din blogg länge och sedan december 2007 har du bloggat. Medlem hos Dalani är jag sedan tidigare! Nu håller jag tummarna!,

Karin

Anonym sa...

december 2007 och har precis surfat runt på dalani och hittat massor jag vill köpa - hoppas på ett litet tillskott i kassan :)
Fia

Anonym sa...

Tack!!!! för att du tipsat om Dalani-sidan!! Vilken inspirationskälla!!! Är nu en ständig medlem där:-) Och tack för din underbara blogg, otroligt inspirerande och vacker! (igång sedan december 2007)

Susanna

bec sa...

so thrilled to have stumbled onto your blog! So very refreshing.I will certainly return.
Thank you
Bec x

kråke sa...

Åhh vilka vackra saker!:) December 2007 var första inlägget:))Har blivit medlem:)

Kramis kråke

Anonym sa...

Tack me and Alice för tävlingen.

Medlem Juni 2012 :)

Svar på frågan: Första inlägget gjordes i December 2007.

Önskar Er en fin sommar!

Kramisar Marinette

Anonym sa...

Hej Susanne!

Jag svarar december 2007 och jag är så tacksam för tävlingen på din blogg för nu har jag hittat ett till toppenställe i Dalani, kul!

Må så gott!

Hälsningar Malin, Sölvesborg

Anonym sa...

Hej! Åh vad roligt nu har jag hittat ett nytt shopping ställe! Tack för din underbara blogg, den följer jag jämt, har även varit på dina sommarloppisar då vi brukar åka på semester till Dalarna! Jag svarar dec 2007, och håller tummar och tår!! De var verkligen massor av fint att shoppa!! Jag har givetvis blivit medlem! Må så gott och ha en super skön sommar! Kram Sussi I Uppsala

Eddan sa...

Åh vilken bra utlottning :-)!

Jag är medlem hos Dalani sedan tidigare.

Om jag har sett rätt så är svaret december 2007.

Kram från Anette

Vida sa...

klart jag är med och tävla;) kände inte till Dalani tidigare..men oj vilka fina kampanjer som kommer...

hoppas du njuter av solen för här är det mest regn :o

vidadecember2007kram

Anneli sa...

Jeg vil gjerne delta på kunkurransen :)
1.Nå har jeg lagt meg til hos Dalani.. Har ikke hørt om de før, men ser frem til å ta meg en titt i nettbutikken!
2.Ditt første innlegg var i desember 2007!
Riktig så lenge har jeg ikke fulgt deg, men det er ikke langt unna ;)
Takk for en kjempekoselig og inspirerende blogg <3 God sommer!
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej!

Du gjorde ditt första inlägg december 2007.
Medlemskapet är fixat!

Ha det gott!
Patricia

Anonym sa...

Hej!
Vilken bra tävling! Jag gissar på december 2007.
Är redan medlem i Dalani.

Ha det bra!
Marinette
marinettegranstrom@telia.com

smile sa...

Hej! Anmält mig som medlem och svarar att första inlägget skrevs i december 2007. Håller tummarna och önskar fortsatt trevlig sommar!

:-)

Andrea sa...

Jag har länge tänkt bli medlem, men nu tackvare den här tävlingen fick jag ändan ur! :)

Jag minns det som igår, december 2007. ;)

Anonym sa...

Är redan medlem i Dalani det finns hur mycke fint som helst där. Svaret på din fråga är December 2007.

Ha en fortsatt skön sommar!

Elinor
el.ny@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Susanne!
För dig är jag anonym men läser din fina blogg med jämna mellanrum. Ditt första blogginlägg gjordes i december 2007.
Nu håller jag tummarna för lite tur :-)
Hälsningar / dalkullan M

Systrarna Virrpannor sa...

Åh vilken underbar tävling :)
Massa fint man hittade på deras sida!
Blivit medlem på deras sida och min gissning är december 2007.

Kram Mia

Maria sa...

Fantastiskt mycket fint det finns där! Skulle gärna spendera en slant... Jag har blivit medlem. Första inlägget på me and Alice verkar vara december 2007.

/Maria Nolemo
maria.nolemo@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Ååååhh vilka fina grejer och vilken bra tävling!
Har blivit medlem och svaret på frågan är december 2007. Hoppas hoppas...
Hälsn., Lill

Anonym sa...

I december 2007 läste jag första inlägget i din härligt inspirerande blogg.

Jag har registrerat mig som medlem i Dalani.

Hundliv sa...

December 2007 klickade jag mig fram till :) Är numer även Dalani-medlem förutom att jag frekvent besöker din inspirerande sida!
Trevlig sommar!

Lillemor sa...

Det första inlägget var i december 2007. Jag har registrerat mig som medlem i Dalani.

Anonym sa...

Hejsan! Jag är ny medlem hos Dalani och svarar december -07 på din fråga.
Trevlig sommar hälsar Lotta i Älvsjö

Anonym sa...

Hej, jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen. Jag är medlem och svaret på fråga är december 2007.

Anja

Anonym sa...

Hej Susanne!

December 2007
Vilken fin tävling.Har nu blivit nedlem.
Hoppas att du hinner ordna med en loppis,så ses vi då!

Ulla

Anonym sa...

Hej!

Ditt första inlägg gjordes i december 2007. På Dalani är jag redan medlem sedan ett tag - så fina grejer både hos dej och dem!

fingers crossed
@-}-- Karinaviola

Anonym sa...

Susanne! Du började i december 2007
Tänk vad tiden går. Det är roligt att följa dej och de dina.

Anonym sa...

December 2007 är mitt svar och jag är såklart medlem i Dalani.se.

Tack för en fin blogg :)

/Åsa, Borlänge

Anonym sa...

December 2007, eller hur? Jag har nu registrerat mej på dalani.se och kan snabbt konstatera att 800 kr inte blir något problem att spendera, om jag skulle ha turen att vinna utlottningen :-)
Tack för en underbar blogg.
MVH Vanessa

Anonym sa...

December 2007 var det! Vad fantastiskt mycket trevlig inspiration du bidragit med!

Hälsn. Agneta

agnahs@gmail.com

Anonym sa...

Hej,

Kul att vara med i utlottningen.
Mitt svar är december 2007.

annaknilsson@telia.com

Enkel stil sa...

I sista minuten, men en vinst som jag skulle gilla. Är medlem Dalan.
Kram

Sandra R sa...

Så som de flesta redan skrivit, vill även jag påstå att det var i december 2007.
Det finns mycket fint hos Dalani och ett presentkort på 800kr är definitivt inte fel!

Tusen tack för en kanon blogg och inspirationskälla!
Kram /Sandra Radjabi

Anonym sa...

December 2007

Oh så fint det finns att handla

Lena sa...

Åh, så roligt med tävling, jag vill gärna vara med!
Mitt svar är i december 2007!

Lena!

Camilla Ljunggren sa...

Kul tävling!! :)
December 2007

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin