söndag 24 juni 2012

beach treasures


Hej där hemma!
Här på underbara Cypern njuter vi för fulla muggar av vår semester och har redan hunnit göra några shyssta strandfynd, hehe.

Det är en himla tur att jag reser med lite packning i en jättestor väska!




Har nog lärt känna mig själv nu efter tidigare resor och ett antal kilo sten med mera...




I går hittade jag och Alice i alla fall några vackra bitar med drivved nere vid havet. De ska följa med i min väska och kommer bli fina minnen hemma i huset.

.......................

Alice and I found some treasures down at the beach yesterday.

Some pieces of beautiful driftwood. They will be nice memories at home in our house...

have - a - nice - day

Susanne

4 kommentarer:

Vida sa...

så gott att få vandra barfota och leta strandfynd..den vita stenen tycker jag likar en ängel;)
försöker oxå att packa rätt när man flyger..men så står man där på brocanten med sagolikt stort täcke osv och med djupa veck i pannan;))

hoppas du får med allt du vill hem;))

Vidasommarkram

Anonym sa...

Jätte fina bilder <3 :) Också någon så enkel kan vara SÅ härlig!

MammaElva sa...

Hihi, oj vad mkt fint du hittat!

Anci sa...

Jag gillar dina fina fynd ! Hoppas på fynd själv i sommar :)

Kramar
Anci

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin