onsdag 20 oktober 2010

Swimmingday


Our diningroom...

Kikar in en snabbis och säger hej till er alla! Har en massa jobbförberedelser i dag och ikväll blir det simning för hela slanten.
Första gången på ett halvår i simhallen! Flyter det gör jag i alla fall med all säkerhet. Vet däremot inte var jag ska få tag i en helkroppstäckande baddräkt?? Hi, hi... Kanske kan ha klädsim första gångerna. Skämt åsido! Det ska bli riktigt skönt att komma igång och röra på sig igen...
Ha en bra Onsdag nu hörrni! Vi ses i morgon igen!

Just saying  hello to you all! Have a lot of work to do today, and tonight I will go for a swim in our towns indoor swimmingpool... See you tomorrow again!

Puss Suss!

12 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Alltid ett sånt underbart ljus i dina bilder! Är det alltid fint väder i Dalarna?!
SImhall ja... Hade precis tagit beslutet att masa mig dit när den fick stänga ner p.g.a. nåt klorläckage. Lite synd ändå, det är mysigt att simma och att unna sig en skön bastu efteråt. Nästa vecka kanske...
Simma lugnt!
/Anna-Karin

Linruz sa...

Hihi...du är rolig du.
Ha en skön kväll i simhallen
Kram Lina

Cindy sa...

I love your photos of the dining room, they are all so pretty!
I have featured you today over at cstower.blogspot.com. I hope you are happy with what I have said!
Hugs, Cindy

Hemma hos Märtha sa...

Hej!

Alltid så fina bilder!Instämmer med ovanstående! Muggarna från Höganäs är verkligen fina...så bulliga och söta! Får jag nog titta lite närmare på!

Ha det så bra!
Anne-Lie

Anna G. sa...

Väldigt fint hem du har! Själv bor jag i Frankrike och skriver en blogg på franska om skandinavisk design och inredning. Jag la upp några av alla dina vackra bilder på min blogg idag, hoppas det är ok! Extra roligt är det att jag själv är delvis uppväxt i Falun :-)

Mamma C sa...

Hoppas din kväll i simhallen blev en toppenbra träningsdag.
Kram Mamma C

Tulipa sa...

Vad skönt det lät att simma!

Och så en god kopp te när man kommer hem sen!

kram Mariette

peter sa...

iLoveGratis är en sajt där man kan skänka bort prylar man inte behöver. Med andra ord betyder det att alla prylar/möbler som kommer in till sajten blir helt gratis!

Så om du behöver prylar/möbler helt gratis eller om du har prylar/möbler du inte behöver besök gärna iLoveGratis.se

http://iLoveGratis.se

nannykim sa...

Love the photos--I am visiting because of Cindy's mention of your blog.

Anonym sa...

Som vanligt har du såå härliga bilder!Vilken fin stol som har tillkommit i ditt matrum. Nya Höganässerien väcker verkligen ha-begäret hos mig.
Hälsningar
Charlotte i Borlänge

Anonym sa...

Ert matrum är så otroligt fint,ljust och med en lätt möblering.
Men det är ju lika snyggt i alla era rum.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Seawashed sa...

Isnt swimming a peaceful exercise? It is my favorite thing to do at our gym. We have 3 large pools to swim in year round. I went on Tuesday.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin