tisdag 6 november 2012

tuesday morning

 
 
 
Godmorgon mina bloggvänner!
Äntligen ser det ut att bli en solig dag. Yippie! 
I går när jag och Paula var i väg och gjorde ett reportage var det mörkt hela dagen.   
Inte så konstigt att vi är så beroende av solljuset och att vi nordbor har så mycket vitt i våra hem med detta eviga mörker.
 
Om en stund ska jag iväg på en synundersökning. Känns som om det är dags nu när armarna snart inte räcker till längre. Dessutom finns det ju så snygga glasögon. Inte lätt att välja bara om det nu skulle bli aktuellt. Sen blir det mysig lunch med fina vännen! ;)
 
Dagens inspirationsbild kommer från Louise Roe.
Det kontoret skulle då inte jag tacka nej till! Underbart snyggt!
 
Vi ses senare!
 
ps. För er som gillar kaffe kan jag tipsa er om att hålla utkik efter en kommande tävling här på bloggen om ett par veckor!
 
En riktigt bra utlottning dessutom! ;)
 
 
....................
 
Hi there blogfriends!
Finally it looks like we will have a beautiful sunny day!
No wonder that a lot of us who live in the north have so much white in our homes with these terrible dark days...
 
Todays inspiration is from Louse Roe, I so love that office.
 
Have a nice day wherever you are! ♥
 
Susanne
 
 

14 kommentarer:

M sa...

Hej S!
Yes den bilden är sparad även i min mapp!
Låter som en tävling helt i min smak, kaffejunkie som jag är. Håller mina falkögon öppna. Goodluck med synkollen!
/M

Vida sa...

ja det rummet känns fräsch och lättstädat (i mitt råder kaos);)

har läsglas 2,0:or och tycker det är himmelriket när man sängläser på kvällarna;)) Köpta i Danmark och ljusrosa;)...lycka till med undersökningen;))

Vidaavsätter2tim.walkkram

anyaadores sa...

Hey Susanne, I adore Louise Roe - she has awesome stuff.
Happy Tuesday to you, and thanks again,
Axx

Karinas inspiration sa...

Toppensnyggt arbetsbord...och vilken ordning på arbetsplatsen!!!

messan sa...

Så snyggt kontor. Sparar den bilden i min lilla fina mapp:).
Kramar

Emelie sa...

Nej, det hade man verkligen inte sagt nej till! ;)Gillar inslagen av varm brun/beige/guld och så skylten förstås, den är ju to die for ;)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Det var et herlig kontor , stolen var så fin. Bokstavene på veggen likte jeg også godt. Takk for herlig inspirasjon du alltid viser på bloggen din :-)
klem Anita

House number 11 sa...

Vilken skön känsla i det kontoret.
Och ja, vad härligt med sol!
Kram Jenny

Skogsdoft & havsbris sa...

Fin bild! Man kan behöva lite inspiration nu i höstmörkret, idag har vi haft en dimmig och kulen dag här hos oss. Önskar mig SOL!
Borde också skaffa mig nya glasögon, de jag har börjar ha några år på nacken...
Ha det så bra!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så härligt bild.Spännande med tävling/Theres

MammaElva sa...

Vilken härlig bild! Och ja, glasögon finns i alla möjliga varianter.. Jag som "tyvärr" visst har perfekt syn nöjer mig med fejkvarianter ibland. Tycker det är sjuk snyggt!

Och du, vem älskar inte kaffe??

Ha en fin kväll! kram Elin

Louise Åkesson fotografier sa...

älskar skylten!

Gabriella sa...

Härlig inspirerande bild!

Stenmur & Gärdsgård sa...

Snyggt och enkelt!

Vilken snygg fåtölj du fått tag i, riktigt cool :-)

Ha en härlig dag,
Kram Malin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin