torsdag 1 november 2012

an oldie




 

Satt och bläddrade igenom bloggen nu på förmiddagen och hittade saker jag helt enkelt glömt bort att jag gjort.
 
Det blir nog lätt så efter fem års bloggande och över 2000 inlägg! Eller vad tror ni? ;)
 
Tänkte att jag kör några gamla repriser då och då. Hoppas ni tycker det är ok?
 
 

 
 
Det här med hängande flaskor gillar jag faktiskt fortfarande.
 
 

 
 
Today I show you an oldie.
 
I was looking at older posts this morning and found things I totally forgot that I did here on the blog.
I guess it's easy to forget a few posts after 5 years of blogging and more than 2000 posts! ;)
 
I hope you think it's ok that I show some of them again?
 
I still like this idea with hanging bottles...
 
have - a - nice - day
 
Susanne

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fantastisk susanne som har bloggat i hela 5 år. Jag bloggade i knappt ett år sedan var mina ideer slut.
Kan säkert tala för de flesta att vi gärna ser dina inspirerande ideer igen.
Du är en stor inspiration!
vänliga hälsningar
Malin

michele sa...

so clever! and styled so pretty.

hope you'll stop by...i am now happily sharing photos and info about my paris trip!

smiles to you.

michele

Vero sa...

wow!!! lovely photos and idea!!

Gabriella sa...

Vilken härlig inspiration! Och så fint med flaskorna!=)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint det var med hängande flaskor. Visst är det sjukt när man kikar tillbaka på allt man visat och gjort men lite roligt också.
Trevlig helg/Theres

Karinas inspiration sa...

Fina bilder på enkla inspirerande arrangemang tål att ses flera gånger!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin