måndag 26 november 2012

morning

love to mix new with old - new teapot Höganäs, brown jug from flea, black bowl old höganäs and cuttinboard from France.
 
 
Måndag morgon...
 
Jag älskar mina måndags morgonar, oj det lät konstigt hmm? Morgonar, heter det så?
Hur som helst så har jag precis slagit på datorn, gjort mig en kopp Gevalia mellanrost på min Tassimo.
 
Nu börjar min dag!
 
Ni kommer väl ihåg att vara med i utlottningen i inlägget nedan av en alldeles egen Tassimo och ett startkit med drycker.
Vi ses lite senare.
 
Kram på er!
 
............................
 
It's monday morning, and I'm all by my self with a freshly made coffee from my Tassimo.
 
I love monday mornings!
 
see - you - later - sweet - friends
 
Love S xx
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Tja morgonar blir väl bra, eller mornar kanske. Fint du har det, och tack för påminnelsen om utlottningen, hade jag missat! Har själv en liten utlottning idag :)

Ha en toppenmåndag!
Kram Catta

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin