fredag 9 november 2012

tea & coffee trolley

 
 
Hej hopp!
Det blev ett ofrivilligt bloggavbrott igår.
 
Vårt nedrans bredband krånglade hela dagen igår (igen).
Inte kul - me very arg, hehe!
Ja, man agerar allt lite primitivt efter att ha provat logga in typ 97 gånger!!!
 
Som en räddande ängel så kom en efterlängtad paketavi i brevlådan! Ett paket med mina nya kaffemuggar och ni som hängt med här i ett tag vet vilken kärlek jag har till just muggar!
 
 
 
 
 
Nu är det ju så att jag redan har väldigt många muggar, men trots det trillade jag dit på några av dessa fina marockanska muggarna!
Mina är beställda från den nyöppnade nätbutiken Allrum som nu även blivit annonsör här på bloggen. 
Kika gärna in där. Det finns mycket fint!
 
Muggarna är av märket RIF och kostar 99:- styck och är alldeles underbara. Fyra stycken blev lagom att blanda ut med alla vita. För man vill ju inte ha för mycket av det goda, hehe.
 
Lagom är bäst! Eller hur?
 
 
 
 
mugs from iittala, höganäs och allrum and fleamakets.
 
 
Med ett gäng nya muggar var jag tvungen att arrangera om i hyllorna och min rullvagn fick komma till heders i köket ännu en gång!
 
Som ni ser finns det gott om muggar så har ni vägarna förbi är ni hjärtligt välkomna på en kaffe någon dag! ;)
 
..........................................
 
 
I bought me some new beautiful mugs!
They are made in Marocko and I found them in this new webshop Allrum!
 
Yesterday I rearranged some of my mugs and put them on the trolley again!
 
have - a - nice - day . sweet - ones
 
Susanne

8 kommentarer:

irma´s uthus sa...

Alltid fint på din blogg, Ha en härlig helg, kram irene

Anonym sa...

Hej Suss!
Vilken mega bricka och så snygg sen då. Var finns den att köpa?
trevlig helg önskar Kicki

Anonym sa...

Snyggt!
/M

michele sa...

omg, i'm crazy for your sense of quiet sophisticated color. they speak to me, these beautiful mugs!

more styling with them! swoon.

michele

n o r d i n g å r d e n sa...

Läckert, såå läckert!!!

Ja, att vara utan internet kan få den mest sansande att bli galen!!!
Vi har varit utan i 2 v nu, tur jag har ett mobilt bredband att ta till, inte lika bra men alltid ngt... Mari.

Gabriella sa...

Så fint du arrangerat! Härliga muggar!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
ja utan internet kan man inte leva nuförtiden :)
superfina bilder...Like :)
å missa nu inte.......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W


O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Aggy sa...

Love you mugs! And of course your pictures!

Aggy

Aggyslifestyle.blogspot.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin