söndag 11 november 2012

ready for 2013

my new calender from  ica-maxi 
 
 
Morning sweeties!
 
I år var jag faktiskt ute i ganska god tid och köpte ny kalender. Hittade årets variant på Ica maxi.
 
Varför jag fastnade för just den var för att man kan byta ut framsidan till valfri bild!
 
Så nu kära vänner är jag redo för att planera för fullt även nästa år!
 
 
 
 
my new calender & a frozen me wrapped in my favorit poncho 
 
 
Just nu har en tidningsbild med snygg text hamnat där!
 
 
...............................
 
I bought a new calender for 2013 last week.
 
I like it extra just because I can change the picture of the cover.
Now I'm ready for planning the next year!
 
hope - you - are - having - a - long - nice - lazy - sunday
 
Susanne
 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den har jag missat. Har sett den framsidan men inte förstått att de går att byta.
tack för tipset. en sån får det bli för mig också.
kram Lena

me and alice sa...

Hej Lena!
Ja den är toppen! Har för mig att den kostade 120:- och har en hel vecka per uppslag. Gillar när man har översikt över hela veckan.

Kram Susanne

bec sa...

ooh love starting the year fresh with a new calender...
Bec x

Mia sa...

Så det är en sådan man ska ha :)
Lär ju införskaffa en ny, då min tar slut den 31 December, och den här var ju fin och kul att man kan byta ut framsidan.

Du har verkligen valt en fin bild!

Kram Mia

Anonym sa...

This is lovely! I'd like to have the same for mee too, but where can I bought it in Finland... Have any idea? =)

You have lovely blog!

From, Sanna

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin