onsdag 21 november 2012

pimp your tile in just a minute

 
 
 
 





 

Jag blev så sugen på att snabbpiffa lite i köket igår när jag hade diskat. Så jag tog en sväng ut i garaget och norpade åt mig en tejprulle med svart eltejp och skrev EAT med den på väggen.
 
Genast blev det lite stöddigare i köket, eller hur?
 
Ja, tänk vad lite tejp kan förändra snabbt.
 
...........................
 
 
Yesterday after doing the dishes I felt like making a quick change in the kitchen. I went out in the garage and found some black tape.
 
Just by adding a word on the tile with tape made a big change for our kitchen, and gave it some attitude.
 
Quick & easy, that's my cup of tea!
 
Love from S xx
 
 

6 kommentarer:

Helena i Ljungsbro sa...

Coooooolt!

Vida sa...

jag har sagt det förr och säger det igen...du är full av kreativitet och idéer;))

läckert..och ingen tapet som följer med när du tröttnat och vill ta bort...

Vidaivintermörkerkram

Anci sa...

Ingen dum idé ! Du är påhittig :)

Kram
Anci

mitt liv som jag sa...

Du är ju allt bra påhittig, snyggt!
Ha en bra torsdag! Kram Jennifer

nannette sa...

Great idea!!
I don't have lovely white tiles but I'm going out to get some black tape anyhow 'cos I have white walls, Yeah!
Have a lovely sunday!

Davinia sa...

I like your blog! I follow you!!
:)

kiss

arcencielblog.blogspot.com.es ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin