fredag 2 november 2012

designed leather armchair

 
 
 
Här är den igen, min senaste favorit!
 
En cool retrofåtölj i snyggt konjaksbrunt läder.
 
Det roliga är att dagen efter kommer min svärmor hem till oss och har köpt en likadan. Hur stor är den chansen liksom, att hitta två likadana??
 
Jag som letat den här typen i ett par år... :)
 
Drömmen har varit en Karin i brunt eller vitt skinn, men då får man punga ut med åtskilliga tusenlappar, så en kopia från 70-talet är toppen den också.
 
Dessvärre har jag provat runt här hemma och har tyvärr inte plats för "två stycken" så den ena ska jag nu sälja. 
 
Lite senare i dag kommer den nog ut på Blocket!
 
Om någon av er är intresserade är ni välkomna att maila till mig på
 
Kram S
 
....................................
 
I love my new leather armchair.
 
It's so comfy, but I only have room for one so the other one is now for sale...
 
see - you - later - sweet - friends
 
Susanne

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste bara säga att jag älskar din otroligt fina blogg!!!
Ha en underbar fredag fina du!

Anonym sa...

Har mailat dig!
M :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin