måndag 8 oktober 2012

work day = fun day

 
Our guestroom - trolleys bought at a flea, but are originally from Ikea and can you see my collection of old ikea catalogs?
 
 
 
Måndag igen då kära vänner och i dag blir det ännu ett hemma hos reportage.
 
I dag ska jag och Lena göra jul hemma hos Madelene i hennes vackra släktgård.
 
Tänk vilket underbart roligt jobb vi har!
 
Hinner jag kommer det kanske något litet inlägg från mobilen under dagen, nu när jag lärt mig hur det fungerar...
 
Har du ett hem som sticker ut och som du skulle vilja visa upp i en tidning?
Tveka då inte att höra av dig till mig. Skriv några rader och skicka med några översiktsbilder så hör jag av mig så fort jag kan!
 
..................................
 
 
Monday again sweet blogfriends and a new day of work.
Today we are going to a family and shoot christmas all day long. It's going to be so much fun.
 
See U later.
 
Love from Susanne

5 kommentarer:

Victoria Glosemeyer sa...

Ja, underbart jobb du har, om du frågar mig ;-) Tänk att få börja frossa i julen redan nu!
Tack för all inspiration!

MammaElva sa...

Åh, roligaste jobbet! Har följt dig på instagram och fått julkänsla till tusen!

Kramö

Anonym sa...

Finns det fina avlastningsbordet att köpa på Ikea eller. Tack för superfin blogg
Eva

me and alice sa...

Hej Eva!
Tyvärr har de utgått ur sortimentet, men håll utkik på loppisar, blocket eller liknande. Jag har hittat tre stycken på ganska kort tid!

kram Susanne

Kristina sa...

Loving the lamp! Beautiful blog you have here!! Liebe Gruesse, Kristina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin