lördag 6 oktober 2012

graphic snapshots

 
Här kommer några grafiska snapshots tagna nu på förmiddagen innan jag drar iväg på dagens uppdrag...
 
I sovrummet hänger favoritsjalarna på rad. Alla från H&M under olika tidsperioder.
 
Halsbandet har hängt med mig i hela mitt långa liv.
På "medeltiden" hängde det alltid runt min hals, eller rättare sagt på åttiotalet! ;)
 
 
 
 
Den coola tavlan har vår älskade, kreativa Alice gjort till sitt rum. Bara älskar den.
 
 
 
 
Kudden är en av två och fanns på h&m home förra året och hör fortfarande till mina favoriter. Önskar de tog in den igen.
 
 


















































Den här galet fina muggen fyndade jag för ett tag sedan på loppis och jag lovar det var kärlek vid första ögonkastet!!!
 
Ha en fin dag kära läsare! Ut i solen och njut!
 
Kram Susanne
 
........................................
 
Here are some quick snapshots of some of my graphic favourites in our home.
 
My fab scarves. I'm an incurable scarves-o-holic.
The neclace have followed me my whole life and I still love it.
The graphic painting our creative daughter Alice made for her room.
The pillowcases in the bedroom are from h&m home, last years collection. 
The zebra mug is a happy fleafind. Love at first sight.
 
 
have - a - great - saturday - sweet - ones
 
Love from S

5 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

Härlig blogg med vackra bilder! Det gillas. Stor kram!

mitt liv som jag sa...

Så fina bilder du bjuder på. Hoppas er lördag varit riktigt bra och ha en skön kväll! Kram Jennifer

Gabriella sa...

Vilket härligt inlägg, så mycket inspiration! Jag dras mer och mer mot det svarta och vita och vad passar då bättre än att titta in hit och se allt fint=) Underbara sjalar!

nannette sa...

Beautiful photos, love the SURF scarve(?!), it makes for a great image anyway.
Have a great sunday you too!

me and alice sa...

Opps!
Sorry nanette! That was just my terrible spelling!

Now it's correct, I think! ;D

Happy sunday!
/Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin