onsdag 17 oktober 2012

a little sneak peek

 
I det här huset gjorde jag och Lena ett reportage förra veckan. Det var i en vacker gammal släktgård i Leksand, helt underbart vackert.
Där bor Madelene som även har en blogg som ni hittar här!
 
Här är en liten tjuvtitt på två bilder, som  naturligtvis inte kommer med i reportaget.
 
Visst är det lite tidigt än, men jag blir då lite sugen på att ta in och fixa vinterfint med granris och mossa mm...
 


 
 
I detta hus bor också den här söta lilla tjejvovven, Saga.
 
Jag blev då blixtförälskad på en gång när jag såg henne!
 
.....................
 
A little sneak peek of the photoshoot I did last week in a beautiful old farmhouse on the countryside.
 
have - a - lovely - evening
 
Susanne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Un med granar och mossa! Det är inte bara jul, det är även höst och vinter!
Jag tog in i förra veckan!

kraaam Hanna i TunaHästberg

mitt liv som jag sa...

Börjar också längta efter att få julpynta lite :).
Fina bilder, i vilken tidning hamnar reportaget?
Ha det bra! Kram Jennifer

Anonym sa...

Vad fint! Trodde först att de var hemma hos er. jättesnyggt verkligen.
M

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Så fina bilder Susanne!

Kram Madde

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin