tisdag 9 oktober 2012

door = table

 
 
 
pic from our livingroom - homemade table, b&w fabrics on the floor from ikea, b&w pillow in the sofa from ikea.
 
 
Hej på er!
I dag blir det en dag framför datorn igen, både bilder och texter som ska bli klara.
 
Ska också fortsätta svara på jätteraddan med fina mail från er. Sakta men säkert börjar jag komma ikapp... ;)
 
I går var jag iväg med Lena på ännu en rolig arbetsdag. Vi besökte ett underbart hus i vackra Leksand. Det resulterade i ett vackert julreportage.
 
Efter ett tips tog vi sedan en tur in till Leksand och besökte butiken Lantliv.
Mycket hade hänt där sedan jag var där för många, många år sedan.
 
Nu är det en superfräsch lifestylebutik med det senaste inom både inredning och klädväg. Fanns mycket snyggt och jag tänker åka dit snart igen för lite shopping. (fanns miljontals med ursnygga sjalar)
Lantliv är värd ett besök om ni är i Leksand.
 
 
.............................
 
We had a great day at work yesterday! We did a photoshoot in an old beautiful house.
We also visited a nice lifestyle shop with lovely things, Lantliv in Leksand.
 
Today I have a lot to to on the computer again.
 
see - you - later - in - the - afternoon
 
Love from Susanne


1 kommentar:

Mys och hemtrevnad sa...

jag gillar din kudde...tittade på en sådan eller åtminstonne en liknande på ikea. Den kom inte med hem och det ångrar jag när jag ser hur fin den är i din soffa...kramis semlan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin