onsdag 3 oktober 2012

todays favourites

 
pic from etsy.com
 
 
I dag vid frukosten satt jag och surfade runt och hittade dessa snygga kuddar på Etsy.
 
Visst är dom fina?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finns många olika modeller! Fast mina favoriter är nog de på den översta bilden.
 
 
 
 
 
Alldeles strax ska jag och Helena dra iväg och göra ett inspirationsjobb igen. I dag blir det tema vår!!
 
Ska bli härligt att få insupa lite vårkänslor nu på höstkanten, hehe.
 
Under dagen kommer det säkert dyka upp någon bild på meandalice instagram!
 
Under morgondagen ska jag sätta mig och svara på alla mail ni skickat till mig, så fortsätt gärna skicka in bilder på era vackra hem till mig för ett eventuellt hemma hos reportage.
 
Jag lovar att svara er alla i morgon.
 
Stor kram!
Susanne
 
 
..........................................
 
 
Found these beauties on Etsy this morning! I think they are gorgeous!
 
In a while I'm off to work.
Today we will build up a springtable for inspiration in a magazine.
 
have - a - a lovely - day
 
Love S
 

4 kommentarer:

MammaElva sa...

Nej, vad fina! Men de kostade ser jag.. Hm... lite väl mycket för min föräldralediga plånbok. Typiskt!

Ha en mysig dag! Ser fram emot vårbilder på instagram :)

Kram

Anci sa...

Ja, fina är dem !

Kram
Anci

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina...ha en fin dag/Theres

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej Pinglan!

Här är det lika fins som vanligt, du är bara för duktig! :-)

Jag är ju lite nyfiken av mig och undrade bara lite hur det gått för dig och Anna? Kan ju tänka mig att det finns en hel del att välja på, men som sagt, lite nyfiken på om ni fått nåt napp :-)

Må så gott!
Kram Lina

P.S Tack för all inspiration...nu tror jag det dök upp nån liten tanke om fix :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin