måndag 22 oktober 2012

Give away!

 
Ni minns väl de lyxiga doftpåsarna från det Paris baserade företaget Mi-Septembre som jag fotograferade i september?
 
Nu har jag fått den stora äran att lotta ut två stycken handgjorda doftpåsar till er läsare!
 
 
 
 
 
Mi-Septembre påsarna är fyllda med väldoftande kryddor och har handtillverkade små påsar av linne, dekorerade med knappar av kokosnöt eller pärlemor.
 
Jag lovar er att de doftar helt ljuvligt!!!
 
Kan bli en utmärkt julklapp till någon man tycker mycket om.
 
 
 
 
 
 
För att delta i utlottningen följ dessa tre enkla steg:
 
1.  Besöka Mi-Septembres hemsida och välj fritt vilken doftpåse du vill vinna. (den med tre delar ingår ej).
 
2. Gilla sedan Mi-Septembre på facebook!
 
3. Skriv här i kommentarsfältet vilken påse du vill vinna! Klart!
 
 
Söndag den 28/10 utses två vinnare av en varsin valfri doftpåse!
Vinnaren meddelas i ett inlägg här på bloggen samma dag.
Stort lycka till! ♥
 
 
..............................
 
 
It's giveaway time!
 
This time it's two beautiful scented sachets from the Paris based company Mi-Septembre.
 
The sachets are all handmade of natural materials and then filled with gentle spicy fragrances, and I promise you the scent is lovely.
 
 
To participate, please follow these three simple steps:
 
1. Go to Mi-Septembre to check out their collections and choose which beautiful sachet you would like to win.
(the two trio products are not included)
 
 
3. Then leave a comment here in this post and tell me which one you would like to win.
 
............
 
 
On Sunday 28/10 two winners will be selected and will be announced here on the blog the same day!
 
Good luck to you all, and many thanks to Mi-Septembre who sponsored this give away. ♥
 
Love from S
 

24 kommentarer:

Mirre Syr sa...

Gillat på Facebook och skulle jag bli den överlyckliga vinnaren skulle jag välja Coco Gris Mini Pillow ♥

Anonym sa...

Om jag vinner väljer jag "Classique" dospåse! Har gillat på FB!
lenao@ownit.nu

salige lavendel sa...

Så fine poser, liker godt lin og naturmaterialer generelt. Ha en god natt =)

Koza domowa sa...

I'd love to get any of those beautiful creations! Really! What a wonderful sachettes! I love them all!

Anonym sa...

Vilka fina påsar! Om jag hade haft turen att vinna hade jag blivit glad för en Classique" Pouch<3 /D



Unknown sa...

Oh! Skulle jag har turen att vinna önskar jag mig "Coco Gris" Pouch =) Såklart har jag gillat på Fb! Tack för en härlig och mycket inspirerande blogg! Läser dagligen.

Catarina

Eva-Tinaś sa...

Åhhh en "Classique" skulle nog sitta bra här i höstrusket.
Hadä bäst/Jordråttan

Anonym sa...

åh va fina!
gillar på fb.om jag har turen med mig hade jag valt en "nacre pyramide"
dojjan74@hotmail.com

Fairy Nuf sa...

Kjempefine. Hvis jeg er så heldig å vinne vil jeg gjerne ha en
"Classique".

Hilsen Ingrid

mormor sa...

hei! liker på fb,og skulle jeg være så heldig å vinne,så likte jeg coco gris;) mvh.turid.grubben@gmail.com

Anonym sa...

Hej! Har gillat deras sida på fb. Vilka fina doftpåsar!! Om jag har turen med mig så skulle jag vilja vinna "Nacre Sachet". Och tack Susanne för en underbart inspirerande blogg!!! mvh/Susanna G

Unknown sa...

Åhhh vilka finingar som också sprider väldoft...jag önskar mig en Coco Gris Pouch om jag skulle ha turen på min sida=)
Gillar på fb såklart!!
Kram

Amanda Larsson sa...

Hej! Jag har gillat på FB och skulle om jag fick vinna helst vilja ha en "coco gris pouch". Hoppas på tur och tackar för en fantastisk blogg!

Hälsningar Amanda Larsson
larsson.amanda@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, liker på fb. Min favoritt er "coco Blanc" sachet.

sigfridpettersen63@hotmail.com

anyaadores sa...

Ohh what a divine giveaway. If I won I'd adore the "Coco Gris" Pouch - so amazing. Fingers XXX
Axx
And like on FB

Anonym sa...

-Åh vilka underbara små. Om jag vinner väljer jag "Classique" mini pillow dospåse♥ Har gillat på FB ♥ -Ha en bra fortsatt vecka alla
/Maria=)

ANNIKA sa...

Lovely!
Gillar på FB och väljer Coco Gris Sachet och hoppas på en födelsedagspresent till mig själv eftersom jag fyller år IDAG.
gustafsson.57@hotmail.com

Jeane M. sa...

How generous of you. I can imagine how delighted I'll be to use this for this coming thanksgiving. Sending good vibes from here. Got my eye on your next posts.

Helena Martinussen sa...

Superfina doftpåsar, vill gärna vara med och tävla såklart:)

Gillat på FB.

Skulle välja "coco gris sachet"
verkar dofta helt underbart.

Kram

Tummelisa sa...

Roligt med utlottning! Har gillat på Facebook. Skulle helst vilja ha "Coco Blanc" Pouch om jag vann.
Önskar lycka till alla som är med i utlottningen!
Kram Tummelisa

Louise Åkesson fotografier sa...

så vackra

Natally sa...

Underbara! "Classique" Sachet vill jag ha! Gillat och klart :)

Johanna Stålros sa...

Vilka underbara små påsar, men som skänker så mycket livsnjutning, de är underbara att se på, gjorda i naturmaterial och som bonus så doftar de helt magiskt....klart jag vill vara med i den här fina utlottningen! Jag valde efter svår vånda (eftersom jag vill ha alla) "Coco Gris" Collection. Men skule bli lika glad för vilken som. Nu är det gillat och klart;)
Trevlig fortsatt lördag/ Johanna

Anonym sa...

Hallå!
Har gillat på facebook. Om jag vinner vill jag ha Coco Gris Pouch. Jättefina "påsar" och tack för en trevlig blogg...
Mvh. Maria
mariamoren@hotmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin