måndag 1 oktober 2012

monday meeting











 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pic from our tv-room
 
 
Godmorgon på er!
 
Hoppas ni alla haft en riktigt fin helg.
 
I dag är det riktigt gråväder här i Dalarna, med andra ord perfekt att starta denna gråa måndag med ett morgonmöte med Helena för att planera in kommande roliga jobb.
Tjohoo!
 
 
Näpp, nu är det bäst att sätta fart, hoppa ur morgonrocken och sätta på fika mm...
 
 
Kramelikram!
 
 
................................
 
 
Morning sweet ones!
 
I hope you all had a lovely weekend!
 
I start this monday with a morning meeting to plan upcoming work.
 
Have a lovely day!
 
 
Love from S

10 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Önskar er ett toppenmöte och dag! Och tackar för fin bild...mmmmm...
Kramar

agnetha.home sa...

Really nice pillows Susanne:))
Have a good day!
Agnieszka

Välkommen Hem! sa...

Låter som en utmärkt start på veckan.
Vad var det som gubben hade köpt med sig hem? Visa?... ;-)
Härligt att han är intresserad, önskar ibland att min också vore det men han överlåter allt som har med inredning att göra, åt mig. Skönt i och för sig för han är alltid nöjd med mina beslut, så jag ska inte klaga.
Önskar dig en trevlig dag!
Hälsn, Judita

Tess på Tilda och Mamma sa...

Härlig start på veckan, och perfekt när det är lite grått väder.Hoppas du fick ett givande möte./Theres

MammaElva sa...

Du måste ha världens finast hem! Har jag bestämt mig för.

Ha en fin kväll!!

Anonym sa...

Men lägg av vad snyggt ni har det här också!!! VACKERT!!!

/Annica

Annas skattkammare sa...

Supersnyggt ni har det!! Låter skoj med jobbplanering!
Kram Anna

Jennica... sa...

Har läst "ikapp" lite och du tar så underbara bilder! Du har ett vackert hem!
Kram Jennica

mitt liv som jag sa...

Hoppas jobbplaneringen gick bra! Och som vanligt visar du en väldigt fin bild från ert fina hem :).
Kram Jennifer

Miss Susie and the Bandits sa...

For et utrolig vakkert rom.
Skikkelig mykt, røft og harmonisk :-)
Hvit sofa står absolutt øverst på min ønskeliste ;-)
Ha en kjempefin helg!
Klem
Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin