fredag 26 oktober 2012

a little tree.

 
Hej!
 
Här hemma blir det kalas i ett par dagar nu. Våra underbara barn fyller år och ska såklart firas, eller barn och barn...
De fyller 15 och 17!
 
Jisses, var tar tiden vägen?
 
Sonen är i alla fall först ut och fyller moppe (15år) idag och på söndag är det dotterns 17 års dag!
 
 
I tv-rummet har ett loppisfynd hamnat på väggen. Ett tyg med ett tryckt träd som jag fixade en ram till och sedan häftade fast tyget på...
 
 
 
 
 
 
Last weekend I found a nice fabric with a printed tree on. I made a frame for it and now it's hanging on the wall in our tv-room...
 
Have a nice weekend sweet friends! In me & alice house we are celebrating our lovely teens birthdays this weekend.
 
Love from Susanne
 
 
psst. Remember to join the give away in my last post!
 

8 kommentarer:

Brigitte sa...

a wonderful picture!!! i love trees, ich liebe Bäume!
liebe grüsse brigitte

Rose Garden Malevik sa...

Hej Susanne
jisses.hur coolt som helst :)
å missa nu inte........

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Gabriella sa...

Härliga bilder och ljuvligt rum!

mitt liv som jag sa...

Det där trädet gillar jag verkligen, jättefint!
Grattis till barnen, ha en bra kalashelg! Kram Jennifer

MammaElva sa...

Åh vad fint!!
Nu påminde du mig om att jag har en tavla med ett träd som min farmor broderat.. den måste upp!!
Ha en fantastisk dag! Kram

nannette sa...

What a great idea, I love the result.
Happy birthday to yours and have a good weekend celebrating.

Sivs hus sa...

Hei, Herlig bilde - hurra for dine barn som fyller år:-) God helg! klem Siv:-)

Anonym sa...

Gillar din stil.
Eget och smakfullt.
L

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin