torsdag 13 september 2012

scented luxury from Paris





















 































Jag har haft den stora äran att få fotografera dessa ljuvliga doftpåsar från det Paris baserade företaget
Mi-Septembre.

Kryddiga små doftpåsar i lyxförpackning!


 
 
Mi-Septembre påsarna är fyllda med väldoftande kryddor och har handtillverkade små påsar av linne, dekorerade med knappar av kokosnöt eller pärlemor.
 
 
 
 
En sån här liten sköning ska nog få hamna i min nya byrå bland underkläder och sockor...
 
 
 
 
 
I love those little sachets from Mi-Septembre - all handmade of natural materials and then filled with gentle spicy fragrances.
 
I will definitely have one in my drawer...
 
 
Those cuties comes from the Paris based company Mi-Septembre. You find them here and on facebook here.
 
 
Enjoy your thursday evening!
Love from S

6 kommentarer:

Helena Aro sa...

Snyggt! Du är så duktig Suss att man baxnar :-)

evalevabo sa...

Jätte fint
Kram Eva

Vida sa...

fräscha väldoftande bilder..och i en härlig miljö dessutom;)

vacker höstbild i förra inlägget..och så gott att ni hade bra väder på åkern;))

Vidamålartakstelnackekram

Anonym sa...

Vilka fina bilder du fotar Suss!
Hur har du lärt dej? Gått kurs eller i skola? vad har du för kamera? många frågor!
hälsar monica

me and alice sa...

Hej Monica!
Tack snälla du för vackra ord och att du gillar mina bilder!
Jag har alltid älskat allt vad bild och form heter. Gick enkla fotokurser som ung, men har inte gått någon fotokurs nu med med dagens teknik, men har tänkt göra det inom kort.
Min kamera jag har nu är en Canon EOS 600D med objektiv 17-55 2,8. Sparar just nu för fullt för att kunna köpa mig en ännu bättre snart...

kram Susanne
ps. undrar du något mer går det toppenbra att maila mig! ♥

Gabriella sa...

Vilka härliga doftpåsar, så vackra!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin