fredag 21 september 2012

cold - magic - morning

 
picture from our garden early this morning
 
 
I morse hade jag ingen som helst lust att kliva ur sängen.
 
Kallt, kallt, kallt var bara förnamnet, men trots nattens frost och kyla så ser det ut att bli ännu en vacker solig höstdag!
 
Hade ni också frost där ni bor? ♥
 
 
 
 
pictures from our garden early this morning
 
 
We had a really cold morning today! Now we know for sure that fall is here with icy windshields and frosty grass, brr...
 
How is the weather where you live?
 
have - a - nice - day
 
Love from S
 

7 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Härliga bilder. Jag är väl kanske lite knäpp men jag gillar de här kyliga morgnarna och att få gå ut på en promenad i dimman och den friska luften :). Ha en bra helg! Kram Jennifer

Mys och hemtrevnad sa...

ännu är vi frostfria...dax att jag tar in oliv och apelsinträd nu för det är nog inte långt borta med frost här med...kramis semlan

Editor sa...

Ser fint ut. Vi har ingen frost än, men vi brukar ju vara sist på det: bor söder om Malmö. :)

Ewa`s Galleri sa...

Vilken fin bild den stora
Här är det kallt och sol,men ingen frost ännu
Tur detför jag har massor av tomater och mitt citronträd står ute fortfarande
Ha en skön helg

Kallholmen sa...

Det är glädjen att bo vid havet, vintern kommer senare fast vi bor så sjukt högt upp ;) Hoppas tandvärken lugnat sig och du får en fin-fin fredag!

Anu sa...

We had really beautiful sunny morning today in Estonia, it was quite cold, no frost yet, but a really crisp air and clear blue sky. And together with some yellow-orange-red leaves it was an autumn perfection! :)
Have a lovely weekend!

Anonym sa...

Ingen frost i Skövde, än! Och det är jag glad för! :) Ha en härlig helg!
/Sofia B

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin