onsdag 19 september 2012

ibland blir det inte som man tänkt sig

 
 
Har ingen bra dag i dag!
 
I dag tog jag ett beslut att stanna hemma från en underbar resa jag skulle ha följt med på med min kära man.
 
En resa runt i Europa under två veckor för att handla antikviteter, men gissa vad som satte stopp för det, jo mina ##¤""!##¤%%&/& tänder!
Trodde jag skulle hinna bli kvitt tandvärken efter alla turer till tandläkaren, men icke sa nicke. 
Kände helt enkelt att en så lång resa med ständig tandvärk är ingen bra kombo.
 
Så i dag kära läsare är jag riktigt nere, för vem vill inte åka runt i Belgien och på Franska landsbygden under ett par vackra höstveckor med sin käraste...
 
Ska ha en deppardag i dag sedan måste jag rycka upp mig och se något positivt i det tråkiga. Nu har jag ju chansen att jobba undan en massa som ska vara klart nu under hösten...
 
Kram på er fina läsare!
S

20 kommentarer:

Anci sa...

Åh, vad tråkigt att du inte kunde åka ! Jag lider med dig eftersom jag också har tänder som inte riktigt är nöjda :)

Gör något kul idag eller ok då, jobba undan lite. Det blir snart en annan resa !!

Kram
Anci



Unknown sa...

Men fy, vilken osis, tycker riktigt synd om dig :(

Kram på dig,
Catta

Anonym sa...

Nä fy vad tråkigt :( och så jobbigt för dig att inte bli bra med tänderna. Ja, det är väl bara att "bita" ihop och försöka göra det bästa av allt,kram Veronica, från ett mulet Roslagen.

Anonym sa...

Men gumman då, låter trist. Fy bubblan vad orättvist. Vi får hoppas att dina tänder blir bättre och du slipper det onda snart. Det är inte roligt men det kanske blir. ;)Ta hand om dig /Kram Helena

helle sa...

Åh hvor synd for dig, tandsmerter og ingen indkøbstur til Frankrig.
Næsten ubærligt!

Ønsker dig en rigtig god bedring!
Kram Helle

Anonym sa...

Åhnej stackars dig. Finns inget värre än tandvärk. Då orkar man ingenting. Har nyss dragits med något liknande och då kan inget hålla humöret på topp. inte ens en resa. Hoppas du kryar på dig och att du får chans att åka en annan gång.
kram malin

ps. jag älskar din blogg susanne

Kallholmen sa...

Så otroligt deppigt :(
Man fattar inte att tänder kan ställa till med så mycket elände.
Bryt ihop ett tag och hoppas att värken lättar.
Kram caro.

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Verkligen synd, men inget ont som inte har något gott med sig!
Hoppas tillfället kommer tillbaka en annan gång, det låter jättemysigt :)
Hoppas tandvärken försvinner.

Kram Caroline

MammaElva sa...

Din stackare! Typiskt :(

Hem och Lycka sa...

Stackare, fy vad trist! Kram Mia

Anna G. sa...

Åh nej va tråkigt... men ingenting blir roligt med tandvärk så det låter som ett klokt beslut! Frankrike och Belgien finns kvar, det blir fler tillfällen! :)
Kram

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Men neeeej, vad trist, men jag förstår ditt beslut, man funkar ju inte riktigt med tandvärk. Ni får ta en gemensam resa vid ett senare tillfälle istället.

Kram Victoria

Granne med Selma sa...

Usch va tråkigt! Önskar dig bättring och allt gott.

Annehem sa...

Hej,
Jag tittar in lite då och då på din mysiga blogg. Så fina bilder.
Stackars dig som har tandvärk! Trist att inte kunna åka på en så inspirerande resa. Men vad gör man.....

God bättring!

Annette i Skåne
www.annehem.blogspot.com
Instagram: annehem_10

Bettan sa...

Men gumman!:( Fy så surt!!! Spökar dem fortfarande alltså dem nedrans tänderna!
Tycker absolut lite tröstshopping vore nått! :)) Skålarna är en nyhet på Åhlens just nu!! ;) Hoppas nu allt vänder för dig och att ni får en till chans på någon mysig tripp!! :))

Krya på dig kramar!
Bettan

LIVSGLITTER sa...

Fy tusan så trist, lider verkligen med dig! Har själv vart med om liknande händelser och man blir ju bara sååååååå besviken och inte alls pepp på nått! Hoppas du finner nått som glädjer dig inom kort! Stor kram och tack för en härlig blogg.

// Louise

Anonym sa...

Nä, stackare! :( Krya på dig och hoppas du snart känner dig på bättre humör! :)

En styrkekram från
Sofia B

kråke sa...

Usch vad tråkigt, nedrans tänder! Ja, ja precis som du säger, det blir fler resor och då får övriga Europa se upp!;)))

Kram fina och sitt inte och deppa för länge, du har så mycket att glädjas över:))

kråke

Fröken Fräken sa...

- Fy så orättvist!!

...som min 3-åring brukar säga.. ideligen...

Hoppas den uschliga tandvärken flyger sin kos snart så att du mår bättre och kan fota fler underbara bilder. För jag ville bara säga att jag verkligen njuter av att läsa din blogg (även om jag inte skriver kommentarer särskilt ofta... )

Styrkekramar till dej och stygga hälsningar till din tandvärks-uschling

Annika - design & splendours sa...

Usch vad tråkigt! Krya på dig! Du är grym!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin