söndag 23 september 2012

bags, bags, bags...

 
I love all kind of leatherbags, big , small, medium, all of them...
 
 
 
Hoppas ni har haft en fin söndag!
 
Här har vi varit hos svärmor och svärfar och blivit bortskämda med underbar söndagsmiddag!
 
Tack snälla I & P det var så gott!
 
I kväll blir det mys i soffan för hela slanten...
 
 
 
I hope you all had a great sunday!
 
We went to my parents in law for a really nice sundaymeal which was lovely.
 
Now we will spend the rest of the day in the sofa just relaxing...
 
Love from S

15 kommentarer:

WhiteWhispers2u sa...

Very Nice! Enjoy~Cheers Kim

Annas röda stol sa...

Åh..detta gillar jag jättemycket. Finns det någon kvinna som inte är lite galen i väskor. Ha det bra./Anna

Lantligt i Smultronbacken sa...

Härligt att bli lite bortskämda på en söndag så här. Jag önskade jag fick det med idag då kroppen känns så där mör och tung.

Kram Teres

Gabriella sa...

Vad härligt med någon annan som också älskar väskor! Underbar samling du har. I mina favoritfärger=)

mitt liv som jag sa...

Underbara väskor!
Önskar dig en bra start på nya veckan! Kram Jennifer

Bodil sa...

Jättefina väskor.
Ha en bra start på den nya veckan!
Kram från andra sidan plurret

Jennica... sa...

Superfina väskor! Underbar färgskala. Samma som den urfina anteckningsboken i tidigare inlägg! Den blev jag tokkär i! Älskar anteckningsböcker och den här var ju fantastisk!
// Jennica

Vintage Market Place sa...

Sounds relaxing and wonderful
I am with you, I love a good leather bag :)
Amy

Christine Holler sa...

There won´t be much words..... i just say: JES!!!!!!
Leatherbags are sooooooooo loveley....

Have a nice day!
Christine

Anci sa...

Jag gillar hur väl sammansatt bilden är !

Kram
Anci

Eva sa...

I love your collection of leather bags!

Eva

Bettan sa...

Så härligt! Bortskämd och lagom utvilad hoppas jag att du är idag!! :)

Idag visar jag helt ljuvliga bilder inne hos mig!! ;)

Ha det bäst!
Kraaaam Bettan

mariasvitabo sa...

Vilken underbar bild! Så dina väskor med härliga nyanser!

Kram Maria

Galleri Hönshuset sa...

Snygga väskor och färger! ha en toppendag. Kram.

Mike sa...

Please share with us what you had to eat at your mother in laws home. Susanne we are all curious.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin