fredag 14 september 2012

Lottery - welcome to join in!





Hej kära vänner!

Nu är det dags för en finfin utlottning till er läsare igen så
vad sägs om att ha chans att vinna det här vackra kuddfodralet från tinekhome!

(vinsten är sponsrad av Blackballoon, vinstens värde är 475:-)





 
Det är som vanligt busenkelt att vara med, och för att ha chans att vinna kuddfodralet ska du: 
 
1) Kika in på Blackballoons hemsida och sedan lämna en kommentar här om vad du helst skulle vilja köpa och motivera lite enkelt varför!
 
2) Vill du ha dubbel chans att vinna går du också in och gillar Blackballoons facebook sida HÄR / eller signar dig för Blackballoons nyhetsbrev HÄR!

(kom ihåg att lämna ditt namn och skriv också om du dubblar din vinstchans i kommentaren)

Redan nu på måndag den 17/9 efter kl 18.00 presenterar jag vinnaren här på bloggen!

Lycka till!


...........................


Welcome to join the lottery of this pillow case!

You can win this beautiful tinekhome pillow case (on the pic) sponsored by the company Blackballoon!

Best of all - everyone is welcome to join in!

To join in you have to:

1) Go to Blackballoon's webshop and have a look around, and then leave a comment here on the blog about what you most of all would like to buy and why!

A piece of cake, right?

2) If you want a double chance to win the pillow case, then start to follow Blackballoons facebook/ or sign up for their newsletter.

(just remeber to leave your name, so I know who you are if you win, and what you sign up for in the comment)


On monday 17/9 after six o'clock the winner will be announced here on the blog!

Good luck everyone!

Love from Susanne


UTLOTTNINGEN ÄR NU AVSLUTAD! TACK FÖR DITT MEDVERKANDE!

49 kommentarer:

MammaElva sa...

Kul med tävling! Gillar redan på FB.

Jag skulle nog slå till på printen "gallus gallus". Riktigt snygg och mina väggar här hemma gapar tomma..
Förstår inte att det ska vara så svårt att få upp lite tavlor?

Bestefars Verksted. sa...

Åh,så spennende ! Jeg dobler sjangsen,og har abbonert på nyhetsbrev. Ettersom jeg bare elsker Tine K Home,Day Home og Beach House,hadde jeg nok valgt noe fra en av disse.....ikke lett og velge bare en ting :) Er ofte innom nettbutikken,nettopp pga disse leverandørene ! Ha en fortsatt fin dag,i nabolandet :) Og takk for all inspirasjon du deler !

Helena Aro sa...

Oooh... vad vill man inte ha i Black Balloons butik? :-) Jag är sugen på stråkorgen som jag skulle göra om till lampa i mitt vardagsrum, eller i köket... eller i sovrummet :-): http://www.blackballoon.se/inredning/forvaring/strakorg-large.html
Har både gillat och signat upp mig på nyhetsbrev! Kram och tack för en härlig tävling!

Linda sa...

Hej! Jag dubblar min vinstchans :) gillar på facebook och på Black balloons hemsida skulle jag önska att köpa en korg av sjögräs: "news basket house doctor"
Superfin!!!!!
Kram Linda Andersson
l_andersson78@hotmail.com
inredningspyssel.blogspot.com

Editor sa...

Kuddar kan man inte få för många av. Ochjag älskar prickar. Och svart och vitt.
Svaret är de två prickiga kuddarna från Afroart.

Tack.

Gillar redan!

- sa...

De marockanska urnorna hamnade i mitt hjärta så fort jag såg dem. Skulle verkligen vilja placera dem i köket eller sovrummet så jag kan se dem varje dag.
Dubblar även mina vinstchanser och gillar på facebook samt skriver in mig för deras nyhetsbrev. Tack för tipset om denna affär, ska definitivt kika in där oftare.
Tack.

ååååååååå sa...

Jag tar dubbla vinstchanser! :)

Har gillat på FB och har även nyhetsbrevet.

Det jag helst skulle vilja ha
är sån där snygg svart lampskärm med prismor från Tine K.

http://www.blackballoon.se/lampskarm-prismor-tine-k-643.html

Sååå läcker! ;)

MVH // Veronica

agnetha.home sa...

Solsang i bamboo :)) for two of us, or mayby three, hihi, because I dream of having it for a long time... it will be perfect for my garden and my pergola in Poland :))) i like this marokannish touch :))

I join for this lottery with big hope to win this wonderful pillow. I like on fb of corse:))
Agnieszka n.

Irina - White & Fresh sa...

There were so much what I would like to have but I chose the next product:

http://www.blackballoon.se/inredning/keramikfat-tine-k.html

I have also doubled my winning chances by liking Blackballoon's Facebook page :)

Irina
http://whitefresh.blogspot.fi
whiteandfresh@gmail.com

Syster vit sa...

Mycket fint finns på deras sida och det är svårt att bara nämna en så jag skulle vilja ha både sandaler och en lila sjal. Vinner jag kudden så ska en go arbetskollega få den, hon älskar den stilen.

Anonym sa...

1. Jag älskar ljuslyktan Sola, och skulle så gärna vilja ha den! Den är så vacker i ett fönster och formen gör den unik.
2. Gillar på fb, så jag har dubblerat mina vinstchanser!
Trevlig helg!/Karin Stjärnkvist

seventeendoors sa...

Hej,
jag gillar verkligen den rusika pallen i trä från Tine K!
http://www.blackballoon.se/varumarken/tinekhome/vintage-pall.html

Fin helg!

Anonym sa...

Day Camp Table alla gånger (+ allt annat suupersnyggt)Så classy, så lättplacerat.Ursnyggt att bygga basinredning med. Jag dubblar mina chanser och anmäler mig till nyhetsbrev.

Rose-Marie Lönnqvist

Øyeblikk sa...

Hei hei :) Jeg vil gjerne være med. Om jeg kunne velge fritt hadde nok disse stått høyt på ønskelisten: http://www.blackballoon.se/textilier/kuddar/day-puzzle.html

Ellers liker jeg allerede Blackballoon på Facebook så ta tar jeg to lodd og håper jeg vinner.

God helg!

Klem Eli

Tummelisa sa...

Hej, jag tar dubbla vinstchanser, gillat på Facebook.
Skulle gärna vilja köpa ett marockanst brickbord hos Balloon, med svarta ben. Finns även mycket annat som jag skulle kunna tänka mig, sittpuffar osv.
Kul med tävling!
/Eva Rydin "Tummelisa"

Anonym sa...

God kväll i stugan!

Jag gillar allt från Tine K men från Blackballoon jag skulle nog slå till på just det kuddfordral som lottas ut i tävlingen för den skulle verkligen bli som "grädden på moset" i mitt nya vackra äntligen-har-jag-fått-det-jag-drömt-om kök!

Tack för att du tar av din tid till din vackra blogg, stoor inspirationskälla!

//Sandra

Anonym sa...

gillar redan på fb
åh,lite nya kuddar till soffan skulle vara så välbehövligt,många fina randiga att välja på...doftljus är ju heller aldrig fel...men en stråväska xl hade ju oxå suttit fint,eller de fina väskorna/necessärerna från gwyneth..ja men jag tar hela sortimentet helt enkelt;)
dojjan74@hotmail.com

Anonym sa...

Hei, jeg hadde kjøpt MARKNADSKORG M TINE K. Praktisk, fin og naturmateriale. kan det bli bedre? Liker på fb.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Lina sa...

Jag dubblar!
Har sedan en tid gillat på fb och får nyhetsbrev, då jag handlat tidigare. Jag skulle köpa fler facettljuslyktor för de ger ett fantastiskt sken. Jag har även skrivit upp svartrandiga kuddar från tine k och den med trollsländan från Day home på önskelistan! Ett soffbord från Tine k står äveN högt upp!!

Anonym sa...

Vilken tävling! Jag önskar mig denna höst en ny lampa över matsalsbordet, och har förälskat mig i Tine K:s vita pendel med prismor. Lampan är helt ljuvligt vacker och skulle förgylla min matsal!

Anonym sa...

O lala, såklart blir det Tine K lampskärm modell mindre med prismor!!! Skulle kunna gå över l... för en sån, mmmm... Fantastisk butik för övrigt. Dubbel"chansar" på nyhetsbrev.
Mvh Vickan
vickiseklund@hotmail.com

Något gammalt, något nytt sa...

Många fina saker finns det att välja på. Kuddar, plädar och doftljus kan man aldrig få för mycket av, men överst på listan ligger nog ändå Camp Table DAY Home och som nr två Sidenlampa Ballong. Skulle passa fint i mitt hem som just nu inreds i svart, vitt och naturfärger :-)
Jag har även signat mig för nyhetsbrev på Blackballoons!

Mvh
Maria

evalevabo sa...

Åh vad vill man inte ha..!?! Jag vill ha sååå mycket. Kuddar, lampa,plädar, ljus... Massor. Älskar verkligen den butiken. Vinner aldrig nåt. Skulle vara sååå roligt.
Kram på dig
Eva

Anonym sa...

Tävlar gärna med en lott :)
Eftersom sängkläder från Beach House ska vara så sköna samt snygga så faller mitt val på
http://www.blackballoon.se/textilier/sangklader/paslakan-stripe.html

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle välja någon av de fina printsen från Hagedornhagen, t ex den med nyckelpigan! Den skulle passa i mitt nyrenoverade kök där väggarna just nu är väldigt tomma!
Jag gillar på Facebook sedan tidigare!

Hälsningar Jenny
jennylindberg@hotmail.com

KLÄDNYPAN sa...

Brukar inte tävla, men det här kuddfodralet var så iögonfallande snyggt så jag måste chansa. Det jag väntar på att få beställa på Blackballoons webshop är Lantern Tine K, en Marockansk hög lykta. I november så klickas den hem. Har gillat på FB och nyhetsbrev sedan länge. Kul att följa din fina blogg som jag också läst länge - länge :D Håller tummarna // Anette

Louise sa...

Åh vilken rolig tävling. Tänk om man fick vinna den sjuukt snygga kudden :) Jag både gillar på facebook och prenumererar på nyhetsbrevet.
Just nu skulle jag köpa den runda sidenlampan eftersom den skulle ge vårt sovrum en lyxig och mysig touch, skulle verkligen förhöja det rummet (där det nu hänger en gammal kökslampa...)
Hoppas jag vinner

Ekomorsan sa...

Åh vilken underbar tävling! Har just moreprint kudden från TineK på min önskelista men har köpstopp så att då vinna den vore fantastiskt!!

Just kudden är ju min favorit i butiken och jag gillar på Facebook sedan länge så hoppas nu på mina två lotter :)

Sofie - Mamma till William sa...

åh jösses, jag äälskar dedär kuddfodralet, dehär kan jag inte missa :D

OM jag hade haft råd så hade jag köpt Tine K´s brickbord med svart eller vit stomme, det är så hiiimla fint & hade passar perfekt härhemma !! :)

Kram !

Åse - Interiörguiden sa...

Jag skulle verkligen, verkligen vilja Tine K:s Marockanska Urna, den är så fin!

Jag gillar sedan tidigare!

Unknown sa...

Hmmm...på Blackballon kan man gå helt bananas, så mycket som jag vill ha där men nu har jag valt ut en lampa som skulle bli så fin hemma i vårat kök: http://www.blackballoon.se/varumarken/tinekhome/pendel-kit-xl.html

Gillar på facebook och prenumererar på nyhetsbrevet sedan tidigare.
Hoppas på lite tur nu ♥
Kram

Anonym sa...

Åh vilken tävling och vilket fint pris sedan! Är helt förälskad i Tine Ks Kelim print, så ytterligare en Moreprint kudde skulle jag klicka hem. Tänk vilken fin höstpiffning det skulle bli i sängen - mysigt, enkelt och mycket snyggt!

Jag gillar redan sedan tidigare.
//Jenny P

Sofie S sa...

Jag gillar på FB.
Helst skulle jag köpa en glaskupa från Day home och ställa mina underbara skor i som jag gifte mig i för 3 veckor sedan. De är för snygga för att stuvas undan.

rosvikslyckan sa...

wow! Fin tävling! Gillar redan på fb:-) jag älskar allt marockanskt porslin som blackballon säljer och solklara favoriter är de stora urnorna från tine k. Älskar ju även alla kuddar från Tine k och håller tummarna hårt för vinst!!!
Ha en fin dag
Kram /Jenny
Www.rosvikslyckan.blogspot.com

Malin på pastill.nu sa...

Ja vad kul, jag vill vara med! Jag gillar redan på FB och jag vill så hemskt gärna vinna en kudde från afroart med prickar <3

Anu sa...

Hey! I think that I would buy their white pendant lamp http://www.blackballoon.se/inredning/lampor/pendel-vit-xl.html, because I have to choose one for my dining room and this model is one of my favorites.
And I'm already liked Blackballoon on Facebook!

Trude sa...

Hei,
følger deg allerede på Facebook og Instagram, men det jeg kunne tenke meg å kjøpe hos deg er faktisk den Tine K puten du lodder ut og en av de sorte sidenlampene...det er vel det jeg har mest lyst på....men herlighet hvilken butikk du har! Du har utrolig god smak, liker alt...det er det ikke ofte jeg gjør:)

Ha en fortsatt fin helg:)

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla om ett kuddfodral. Kollade in hemsidan och jag fann ett så snyggt halsband; halsbandsklockan Molly. //Ann-Charlotte
anncharlotte79@bredband.net

P sa...

Hej hallå!
Nu håller jag tummar och tår att det är jag som vinna får :)

En vägglanterna från TineK skulle jag då vilja ha.
Hälsningar
P

Anonym sa...

Hej!
Vilket jättesnyggt kuddfodral, skulle ge soffan ett välbehövligt lyft!

Skulle faktiskt kunna tänka mig en mark-
nadskorg i strå, den stora..
Förvarar frukt i papperskassar ute på
balkongen, tänk så snyggt det kunde bli,
om jag i stället hade en marknadskorg..

Gillar redan på fb!
Ha det så gott önskar Marie L-M

Anonym sa...

Verkligen finfin tävling och självklart skulle jag vilja vinna den fina kudden. I Blackballoons sortiment är det mycket jag skulle vilja ha men den fina vita lampskärmen med prismor skulle lysa upp finfint nu i höstmörkret.
Dubblar även mina vinstchanser och har redan gillat på facebook och skrivit in mig för deras nyhetsbrev.
Caritha Jolstrand
rebmarfre@spray.se

merang sa...

Har trykt " LIKER" på FB, og ønskeliste fra nettbutikken... ALT, e vel ikke en ting som æ ikke liker... MASSE flott der :)

Med hilsen fra

~~Merete~~

Ewa`s Galleri sa...

Älskar de marockanska urnorna en skulle göra sig perfekt i min hall
Tar 2 lotter och håller tummarna
Ha en bra dag

Anonym sa...

Hej. Jag har dubbla vinstchanser.
Med en ny taklampa vill jag förnya i vårt hem, om man nu bara får välja en sak för allt hos Blackballoon har "vill ha" faktor.

Tatjanis sa...

Åhh, det är ju så att jag blir alldeles nipprig :-) att välja en sak är snudd på omöjligt när man kikar in hos Blackballoon, men OK. Just nu pysslar jag in hösten här hemma och då skulle en kudde DAY HOME SLÄNDA passa fint!

Gillar på FB, så dubbla lopper :-)

Nu håller jag tummarna!

Mitt skabbiga chica hus sa...

Wohoo! En tävling med TineK vinst i potten kan Man ju bara inte missa:-)

Jag är en riktig kuddfetischist så jag tror nog den prickiga kudden från Afro art får flytta hem till mig snart från Blackballoons sortiment. Där lär den trivas för det finns många kompisar att hänga med i soffan.

Givetvis tar jag 2 lotter, FB check!

Kram! Mia

Anonym sa...

Hej och tack för att du visat mig till Blackballoon! Så mycket fräscha och snygga saker - blir alldeles "vill-ha-vild" :-) Just nu skulle jag slå till på någon av korgarna för att skapa lite ordning och reda i vardagsrummet.

Har också gillat på fb, så nu har jag maxat min turlott:-)

Och tack förresten för din underbara blogg, njuter av den varje dag!

Susanna G

ninxFia sa...

Måste ju vara med och tävla (dubbelt, tack - signat mig för nyhetsbrev) Vem vill inte ha den marockanska sittpuffen - det stora problemet är vilken färg som skulle vara bäst natur eller svart. Snacka om i-lands problem!!
Men en snygg kudde som skulle passa perfekt i soffan skulle inte sitta fel.

Fia

Koza domowa sa...

I hope I'm not too late??? I follow the facebook page as Kasia Walczak.

I wish I could get this sittpuff - http://www.blackballoon.se/mobler/soffor-stolar/marockansk-sittpuff-vit.html. It's so bright and reminds me of a vacation at the see... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin