fredag 21 september 2012

animal + print = love

 
pic from the bedroom
 
 
Som ni säkert redan har förstått så älskar jag sjalar, speciellt när man hittar såna läckerbitar som den här med giraff-tryck på loppis.
 
Här hänger den nu nytvättad och på tork. Går och sneglar på den då och då för att komma på något kul att ha den till.
 
 
Får se var den kommer hamna någonstans...
 

 
 
Found this cute scarf on a flea the other day and I love the giraffe print on it!
 
 
Wish you all a lovely and happy friday!
I still have a few more hours of work in my office before I end this fridays work.
 
Love from S

11 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara Suss! I dag inspirerade du mig till dagens blogginlägg: http://helenaaro.wordpress.com

MammaElva sa...

Oh, vilken snygg!!!

Anonym sa...

Hur hittar du allting Suss? Jag kommer bara hem med glasburkar ochannat onödit efter mina loppis rundor.
önskar dig och de dina en bra fredag.

Karin

mariasvitabo sa...

Läckert!

Kram Maria

Anonym sa...

Vilken snygg! Var finns dom?
kram Linda

Anonym sa...

Asch nu såg jag att du köpt den på en loppmarknad.
Den svart vita kudden är den också loppisköpt?
kram Linda

me and alice sa...

Hej Linda!
Ja, sjalen har jag fyndat på en loppis, men kudden är från H&M home. Tyvärr från förra årets sortiment dock.
kram Susanne

Vida sa...

hej goa Suss..underbart läcker den där sjalen;)) visst är det roligt när man fyndar för några kronor;)
...dumma tand som satte stopp för resan..håll ut..det kommer att gå fler tåg för dej och mannen (om nu de orden var en tröst)

Vidavarmasoligakramar

Anonym sa...

hejsan!

Shopping tips,utförsäljning hos frökenm www.frokenm.se =) Lyktor,kuddar,skålar mm

Annehem sa...

Hej,
Så fina bilder och massor av inspiration på din blogg!
Jag tittade in på de reportage du gjort, så fantastiskt fina bilder!

Önskar dig en trevlig helg,

Kram Annette

Gabriella sa...

Vilken läcker sjal!
Och den underbara svartvita kudden väckte ha-begär hos mig då jag är ute efter en sådan kudde. Rackarns att den var från förra året.
Trevlig helg till dig!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin