fredag 7 september 2012

friday!

 
 
pic from the gardenroom
 
God morgon!
 
Härligt att det är fredag igen. Gårdagen var mindre härlig, för jag var på mitt återbesök hos tandläkaren och blev plågad (hmm... enligt mig som är suuuperrädd för tandläkaren) i ett par timmar.
 
Eftermiddagen tillbringade jag sen sovande med jordens tandvärk. I dag känns det i alla fall bättre så nu går det åt rätt håll. Ja, så kan det gå när man biter ihop så hårt om nätterna att man spräcker sina gamla tänder. Nu får jag snart min bettskena så ska nog allt bli frid och fröjd igen. ;)
 
Ha en fin dag. Vi ses senare!
 
Kram S

12 kommentarer:

agnetha.home sa...

Yupi!!! I love fridays!!!!!
Have a nice day Susan:)))

Agnieszka

mitt liv som jag sa...

Usch för tandvärk, hoppas det går över helt. Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

mariasvitabo sa...

Fin bild! Inte roligt om man är rädd! Men, man fixar det mesta!

Kram Maria

evalevabo sa...

Härlig blogg. Vackra bilder.
Ha det fint
Eva

Vida sa...

härlig bild så här på fredagsmorgonen..tack och tar emot:)) ser underbart ut...och vilken fin bild på sovrummet du visade igår..oj oj helt i min stil;)

Vidakomhärligahelgkram

Gabriella sa...

Lät inte alls nåt vidare! Bra kämpat trots rädslan, skönt att det är över!=)

Emmas inne och ute sa...

Fina bilder!
Hoppas du får en fin helg!

Unknown sa...

Nu har jag fått min Fouta! Älskar den!!

Kram C

Anonym sa...

Hej

Följer din blogg och njuter

Har samma problem att jag biter så hårt att mina tänder går sönder och spricker
En liten tröst att jag inte är ensam då-men det gör det ju inte lättare för dej ju :)
Vi får kämpa på!!

Kram från Louise i "Lilla Paris"

lisaevelina sa...

krya på dig, åter inge kul alls! Stackare. Gillar dina glasflaskor, himla fina. Ha en fin helg trots tandvärk!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Usch, hoppas värken är helt borta! Ha en skön söndag, hoppas solen skiner hos dig! Kram!

Mike sa...

Susanne is that a flower or tree branch in the wooden bucket.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin