onsdag 26 oktober 2011

wordfeud




Godmorgon på er denna än så länge genomgråa Onsdagsmorgon!

Har någon av er spelat wordfeud?

Jag provade och blev fast direkt! Fast nu har jag inte riktigt haft tid att spela, men ibland blir det några minuters spelande innan sovdags.

För er som kanske inte vet vad det är så är det i stort sett som Alfapet som man laddar ner till telefonen.

Vi spelade Alfapet med våra barn när dom var små, men det var då det. Så här lät det i morse....

"Åh vad coolt mamma, wordfeud på tandborstmuggarna! (sagt av vår son Anton)

Tänk vad tiden går. För denna dag för 14 år sedan föddes vår fina och underbara pojke!
 Grattis på din 14-års dag i dag hjärtat!

.............


Today it's our sons birthday, he turns fourteen today!

Happy birthday darling, we love U!!!

 

By the way, have you tried the game "wordfeud"? I have and I actually like it.

This morning our son said; Wow how cool mom with wordfeud in the bathroom!

Hehe, what happened with scrabble?! I guess it's another generation these days...

have a wonderful day!

Susanne

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Suss!
Ett stort grattis till sonen! Mina barn är runt tjogo båda två och spelar detta korsord. jag kan inte för jag har en uråldrig mobil.
ha en trevligkalas dag.
/Karin

me and alice sa...

Hej Karin!
Tack för hälsningen!
kram Susanne

Helena, The Swenglish Home sa...

Haha, detta skrattade jag gott åt..."word feud på tandborstmuggarna" - fick mig att känna mig som en dinosauriemamma som fortfarande associerar till alfapet...

Och vilket VACKERT smycke du har köpt från Anna Ö! Jag förstår att du blev förälskad i S:et. Det -bokstavligen - står Susanne på det! Anna gör så mycket fint.

Höstkramar från ett regnruggit England,
Helena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin