onsdag 19 oktober 2011

playing with letters







Grejade med mina pappersboktäver tidigare i dag.

Det resulterade bland annat i en ny header.

Som vanligt en väldigt enkel variant, precis i min smak.

Kanske lite i murrigaste laget, eller vad tycker ni? Jag önskar jag förstod mig på photoshop. Då skulle man ha tusen andra möjligheter att fixa och greja.

Man kanske helt enkelt skulle ta och gå en kurs...

.....................

Today I played with my paperletters. Love them and there are so much fun to do with them.

I made a new simple header. What do you think, is it to much?

have - a - lovely - evening - dear - friends

Susanne

11 kommentarer:

Gamla skolan-Jennie sa...

Hejsan!

Tycker att den är jättesnygg precis som allt annat du visar på din blogg! Du är en sann inspiratör!

Kram Jennie

Anonym sa...

Jättefint..här är en till som behöver kursa i photoshop. Tur jag har phs proffs bland mina vänner=)Annica

Ewa`s Galleri sa...

Jättefina bilder & header
Gillar din kudde med skärp skarpt
Ha en bra dag

Vida sa...

så fin header - den andas Suss :)) och så fin bild på dej med hösträfsa;D

läckra pappersbokstäver;) snart kommer stora pysseltiden;))

Vidaträningsvärkkram

mariasvitabo sa...

Snyggt! Läckert med papper, trä och läder!

Jag skulle också behöva gå kursen! Vore skoj att kunna ändra och fixa!

Kram

@my casa sa...

Tycker headern var jätte smakfull - passar dig
alldeles utmärkt!

beachcomber sa...

i love your new header design and the letters are adorable!
x

Anci sa...

Men åh vad fina bokstäver !! Och stora !
Nog inspirerar du alltid !!

Kram
Anci

Anonym sa...

Vilka fina pappersbokstäver!! Vart kan man hitta dom??


En till som skulle behöva gå på kurs =)

Kram Sanna

Kickan Style sa...

Snygg Header och härliga bokstäver!!

Ha en fin dag!
Kristina

Jimmy Schönning HEM sa...

Ja Headern var verkligen jätte snygg. Och skärpet gör sig så bra där.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin