tisdag 4 oktober 2011

Quigo



Den här lilla manicken lottar jag ut idag!

Ett riktigt bra och användbart litet kors-laser-pass från Bosch!
Den är endast 6,5 cm och går på batteri (medföljer) och är busenkel att använda eftersom den ställer in sig själv.

Bilder, färger, kakel, hyllor eller tapeter – Ja, vad du än vill göra eller sätta på väggen så hjälper den lilla Quigo dig att förvandla dina väggar till konstverk.

Det inspirerar både oerfarna hemmafixare och kreativa personer att leva ut sina inredningsfantasier och behöver
 man inte ha den själv så är det den perfekta julklappen till någon som älskar att fixa hemma!

Quigo levereras i en presentförpackning och ett praktiskt stativ medföljer också så man kan fästa sin quigo på en stol, bord eller liknande.

Allt du behöver göra för att vara med i utlottningen av en egen Quigo är att titta på den här filmen och lämna en kommentar till det här inlägget om hur många kuber du ser i filmen!



Nästa Tisdag, den 11 Oktober utses en vinnare här på bloggen!

Lycka till!

kram Susanne

32 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sussanne!
Den kommer bli perfekt med allt sorts fixande vi gör hemma i huset nu!
Vill ha!
Tror jag såg 8 kuber i filmen.
mvh Carina

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Susanne
Jag sag nio 9 kuber i filmen ;-)
Ha en trevlig dag
LOVE PEACE enJOY
Julie
x

jenny ~ house of jenny sa...

Jag såg åtta kuber i filmen! Tror jag iaf.... :)

Ha en underbar dag!

Puss!

Caroline - det ljuva livet i söder sa...

8 st! :)

Tänk, denna lilla manick kanske kan hjälpa oss på traven i vår långdragna renovering. Vi behöver lite nytt "go" känner jag.

Ha en fin dag!

Trådsnella sa...

8 stykker så jeg ;) herlig film!!

Håper jeg vinner, en slik kube hadde vært perfekt!!!

Silje

Virpi sa...

8-) ju, åtta st var det!
Just sådant hjälpare behöver jag :-)

Made in Persbo...Carina sa...

Hej hej där :)

Vilken praktisk liten manick! Jag såg åtta "tejpade" kuber (nio om man räknar med den lilla Boschkuben).

När Lukas skulle lägga sig igår drog han med sig kudde och täcke och bäddade ner sig själv på schäslongen i vardagsrummet ;)

Kramar, Carina

Anonym sa...

Hm är nog helt säker på att jag såt 8 kuber.

Ha en bra dag!

Elinor
el.ny@hotmail.com

Dronninghuset sa...

hei,
jeg så 8 kuber!
morsomt påfunn!

ha en fin dag,
klem TOVE

Anonym sa...

Även jag såg 8 st tejpade kuber.
Manicken skulle vara perfekt för mig när vi håller på här hemma, kan inte påstå att mitt ögonmått är särskilt bra=(
Maria i Borlänge

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag såg 8 kuber i filmen.
Anna

Kickan Style sa...

Hejsan!

8 kuber i filmen! :)

Kristina

Lina sa...

Hej!!

Jag såg oxå 8 kuber i filmen... Jag har länge, tillsammans med mina svärföräldrar och svägerska, tänkt inhandla ett sånt här så det skulle vara super om jag vann... Då skulle vi alla ha användning för den...

Kram*

UlrikaHill sa...

Hej hopp, jag vill få det till 9 st! =)
Hoppas på lite tur nu...

Sandkrabban sa...

jag såg 8 st tror jag :-)

SWEDISH HOUSE sa...

Hej
OK 8 Cubes
Not counting the one of the still on the film before it starts lol!
Good luck everyone ;-D
LOVE PEACE enJOY counting your cubes
Julie
x

Torbjørg i Stavanger sa...

Hei!

Åh har lenge hatt lyst på en sånn!
Jeg så åtte store kuber, og en liten(maskinen selv)

Klem
Torbjørg

Beatrice sa...

En luring det där =)

8 tejpade kuber och en Boschkub i början.

Linda sa...

Jag tror jag lyckades få det till 8 kuber, åtminstone såvida man bara ska räkna de "tejpade" kuberna och inga andra :P

Det här skulle vara en perfekt julklapp och jag håller såklart tummarna :)

Anna S sa...

Jag såg så många som 18 kuber flimra förbi.

Anonym sa...

Vilken kul liten film ;D Jag såg 8 kuber i filmen. Kramiz Maria Jonsson. Xcheeses000@live.se

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

8 stycken lyckades jag se...hoppas det är rätt..nu håller jag tummarna.
Kram gabriella

Linda Andersson sa...

10 kuber såg jag :)

Lauras gård sa...

Vilken praktisk liten hjälpreda! Perfekt till hemmasnickrandet. Liten och smidig. Jag fick det till 8 kuber i filmen. Kram Stina

Ida sa...

Hej!
Jag tror allt att mitt öga lyckades se 9 stycken kuber.
Skulle ju vara perfekt med en manick som denna då både jag som nyinflyttad gör mitt bästa för att få alla skåp raka, och brorsan som ska inreda hela sin villa kan ju med behöva ha lite hjälp på traven!
Tack för en inspirerande blogg!

Anders sa...

8 tejpade och 1 Quigo :-)
Jag e med. Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Marie1 sa...

Hej
Det vore nåt för mig, jag får allting snett med mina ögon. Sen får jag justera efteråt.
8 kuber såg jag.
Har länkat till denna roliga tävling hos mig!
Marie

Everyday living etc. sa...

Hej.

Jag är nästan helt säker på att det var åtta svarttejpade kuber i filmen.

Jag vill mer än gärna vara med o tävla om denna fantastiska vinst!

Ha en fortsatt härlig dag! kram Linnéa

Ankan sa...

8 "ritade" och en Boschkub i början.

Det blir mitt svar! Hoppas på tur. bra manick det där!

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med i denna tävling.
Häftig film!Jag såg 8 kuber.

Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

Om meg sa...

Jeg så 8 kuber og en boschkube

Anonym sa...

Hei!
Jeg så åtte kuber i filmen.
Hilsen Dagrun i Norge

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin