torsdag 6 oktober 2011

Thursday



Denna Torsdag började med en extra lång powerwalk i ett underbart höstväder.

Det var så skönt och så välbehövligt!

Jag ska verkligen ta och tänka mer på min hälsa. Det är ju trots allt så enkelt.
Bara att knyta på sig gympadojjorna och gå en sväng. Tänk att det lilla gör en så gott!

För en stund sedan njöt jag av gott kaffe och en smörgås hembakat bröd (tack goa grannen Marika), så nu kan jag fortsätta min dag, pigg, glad och med gott samvete...



This Thursday I started with a long powerwalk.
It felt so good that I promised my self to make it to a everyday habit...

A while ago I finished a nice cup of coffee, so now my day can start! It feels great!
Wish you all a wonderful day too!

Susanne

2 kommentarer:

Olivilla sa...

I can't start the day withou a coffe!!!

have a nice day too!

rustik charm sa...

Härlig start på dagen:)
Ha det gott.
Kram Kristina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin