måndag 3 oktober 2011

another little owl


Oj vad tiden går fort! Jag har inte hunnit med bloggandet i dag och jag som lovade er en utlottning!

Istället så får min nya ugglekompis agera pausbild den här stressiga första Måndagen i Oktober!
Den söta och lite knasiga ugglan är en gåva från min gulliga svärmor.

Vi ses i morgon!
Då lovar jag att det blir en liten utlottning.

Puss & kram skumbanan!
.......................

Today is a busy day and I have not had much time for blogging.
Until I see you next time I show you this cute owl my mother in law gave to me the other day.

Susanne

4 kommentarer:

emmashem sa...

Det är inte lätt å hinna med allt man tänkt sig, tiden räcker inte till...jag vet:)
Kram Emma

Johanna Stålros sa...

Vilken ljuvlig liten uggla!!!! Kram på dig

K R I S T I I N A sa...

haha vilken söt kompis.
Lycka till med allt bestyr förresten.

Cez sa...

cute!!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin