torsdag 21 november 2013

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
photo susanne kings

Önskar er en fin torsdag!
 
I dag blir det också en massa spring här på stan vilket är så roligt. Mycket man vill hinna med på så kort tid!
Ska i alla fall åka iväg och njuta på Fotografiska innan det är dags för en pressvisning av Iittala och Rörstrands vårnyheter.
 
Sedan hoppar jag på tåget för hemresa igen!
 
Kika in min instagram, där dyker det säkert upp lite mer!
 
 
Kram till er!
 
Susanne xoxo

3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Ohhh så vackert Susanne!!
Kikar alltid in här hos dig men skriver sällan numera, vet inte varför det blivit så :-)) men ditt hem är underbart, och jag får massor av inspiration när jag är här :-)) Härligt!!!

Fin helg önskar jag dig!
Kraaam Paula

Seawashed sa...

I never tire of seeing your home.

Snapdragon Rainbow Head sa...

Ååhh! Pressvisning av Iittala och Rörstrands vårnyheter låter som min våta dröm. Hoppas och antar att det var underbart?!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin