onsdag 10 juli 2013

next to my bed

 
 
 
På väggen bredvid sängen ser det ut så här just nu. Det händer tyvärr inte så värst mycket här hemma just nu. Det är mest jobb som står på schemat.
Bloggen har också blivit drabbad och undanskuffad, men som jag skrev till er som så gulligt mailat och frågat om det hänt något så kommer jag absolut inte sluta blogga.
 
Nix, den är mig alldeles för kär, så ha liite tålamod kära ni så är jag strax tillbaka som vanligt.
 
Spricker snart av alla idéer jag samlat på mig, men inte haft tid att utföra.
Snart så!
 
Ses snart igen kära bloggvänner!
 
 
 
 
 



This is what the wall next to my bed looks like right now with a little bit of this and a little bit of that!
 
I haven't had much time left for the blog lately, but I promise you that I'm soon is back as normal again. Just some more work to do...
 
Tomorrow it's time for Another fun photoshoot again. I really love my job, but wish there was a few more hours left each day! ;)
 
See you soon again!
 
Love from Susanne

8 kommentarer:

I SOGNI DI CLAUDETTE sa...

bei vestiti....ciao claudette

me and alice sa...


Grazie mille Claudette!

/Susanne :)

Gabriella sa...

Så mycket fint på dina bilder!=)

ANNE sa...

That looks fabulous!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej!!! Din underbara blogg tillhör absolut en av mina favoriter...i ett inlägg tidigare skrev du att du skulle ha "tips" varje fredag om inredingsdetaljer om jag fattat rätt återkommer detta?? kram från Maja

n o r d i n g å r d e n sa...

Snyggt, snyggt-som vanligt! Och din loppis är inte så en loppis utan som en läcker inredningsbutik med handplockade varor, läckert!! Ja, bloggen blir lite lidande, särskilt sommartid... jag som brukar göra inlägg varannan dag har ibland bara gjort 2 per vecka men nu har jag fått ett tillfälligt ryck igen;) Ha en skön sommar, vi ses här & där;)

me and alice sa...

Hej Blan betong och gammeldags rosor!
Jag kommer snart igång med mitt bloggande igen och då lovar jag att fortsätta med detta på fredagar!
Lite naivt av mig att tro jag skulle hinna med att jobba dubbelt, umgås med familjen samt blogga! Så det fick bli ett välbehövligt uppehåll nu sommartid.

Stor kram och tack för fina ord!
/Susanne

me and alice sa...

Tack detsamma finaste Mari! Hoppas vi springer på varandra snart igen!
Stor kram /Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin