torsdag 30 september 2010

Utlottning




Godkväll mina vänner! Nu äntligen kommer den utlovade utlottningen. Jag har haft problem med uppladdningen av bilder här på bloggen under dagen.
Jag lyckades i alla fall få in en bild nu på kvällen.

Jag lottar ut en stumpstake i zink som kommer från den fina nätbutiken Mitt lilla hem.
Den är ursöt och himla praktisk nu när man tänder fler och fler ljus om kvällarna. Jag tycker det är toppen att ha någonstans där man kan sätta ner alla små ljusstumpar som blir över från olika ljusstakar...

På Tisdag kväll 5/10 drar jag en vinnare av stumpstaken.

För att vara med i utlottningen lämnar du en kommentar här på bloggen. Vill du ha dubbel chans att få den kopierar du bilden och länkar hit till bloggen på din egen blogg.
Har du ingen egen blogg lämnar du en kommentar eller skriver ett mail till mig.
Ha en trevlig kväll och kika gärna in till Lindas fina nätbutik Mitt lilla hem...

Kramelikram Susanne

184 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Lämnar gärna en kommentar efter mej på din underbara blogg, som jag ganska nyligen hittat till! har ingen egen blogg men är gärna med i utlottningen. Må så gott!// Eva

Sara sa...

Ååå, klart man vill vara med!

Kram, kram!

Anonym sa...

Den vill jag jättegärna vinna! Jag skickar ett mail med min emailadress.
Håller tummarna! kram Mirre

Moa sa...

Vilken fin stumpstake!! Hoppas på tur för den skulle passa hemma hos nu när det är tända ljus varje kväll som gäller ett bra tag framöver. Tack för en varierande och inspirerande blogg!!

Anonym sa...

Åhhh jag är också med!!!
Linda A
<3 <3 <3

Anonym sa...

Åhhh jag är också med!!!
Linda A
<3 <3 <3

Anonym sa...

Gokväll,
vill såklart vara med och tävla om den snygga "stumpstaken"...

mvh
Maria G i Gagnef

bean emäntä - bea's sa...

Så klart ska jag vara med!

Anonym sa...

Klart som korvspad att jag vill vara med!!!! Annis

Inredningsloppan sa...

Så fina. Så klart att jag vill vara med. Och självklart länkar jag. Och håller tummarna för att det är min tur nu.

Fågel Blå sa...

Gokväll!
Jag vill gärna vara med i utlottningen om denna stumpastaken!
Helt underbar!
jag tar 2 lotter, länkar i morgon i min högra spalt!
Hälsningar Kathrine

Lina sa...

Jag vill också vara med, ljusstumpar finns här i mängder.

De går åt många ljus i höstmörkret
/Lina, lina@settern.se

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är gärna med!
Kram Marie
PS. Länk finns i min högerspalt....

Livet på Sjögård sa...

Helt klart att jag vill vara med i utlottningen, länkar bilden på min blogg! :)

♥ Pia... sa...

Hej ja den stumpstaken var söt..och den vill jag gärna vara med om att vinna..länkar oxå..
Pia

Lyckofröken sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling och ha chans på den fina stumpstaken. Dun skulle passa bra i vårt nyrenoverade kök

Gunilla sa...

Jaa vilken söt och praktisk grej, vill gärna va med...en lott-ingen blogg.
Höstkramar!

Mia sa...

Hej!

Ja en stumpstake är alltid bra att ha :)
Så jag är gärna med och tävlar :)

Kram Mia

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Susanne

Please include me in your lovely lottery/draw/giveaway.
I will put your button and link on my blog...but 1st can you confirm it is open to bloggers followers within europe/overseas oR only in Sweden?
Tack Tack
Kram
Julie
x

Nina sa...

Åh, den är underbar och hur praktisk som helst. Den vill jag gärna vinna...
Det är klart att jag länkar från min blogg också :)
Tack för all inspiration man får av dig och din blogg!
Nina

Eddan sa...

Vilken fin ljusstake! Jag gör väl ett försök att vara med och tävla jag också :-)!

Kram från Anette

DomCurieuse sa...

Hello from France !
I am so happy to take part of your giveaway !
I have just posted a link to your blog this morning.
Bye, bye
Dom

Kari sa...

Vil gjerne være med i trekningen av en så fin lysestake.

Kari :-)

Snuskebassa sa...

Så utrolig flott lysestake!
Jeg vil gjerne være med i trekningen :-)
Klem fra Liv

Anonym sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av stumpljusstaken.Har tyvärr ingen egen blogg, men gillar att kika in hos dig.
Hälsningar
Helena Andersson

Aratorps Lena sa...

Ååå, den är ljuvlig! Varför har jag ingen sån??? Hoppas på tur! Kram!

I`Døsset sa...

Dette blir jeg veldig gjerne med på, super lysestake og super blogg du har. Ønsker deg en fin helg

Anonym sa...

Go kväll, Susanne!

Jag vill gärna vara med och tävla om stumpstaken, ljussatumpar får man alltid x flera av. Tar en lott och hoppas på tur.

Goa nattiskramar från Renate
wretefelt@hotmail.com

Alberte sa...

Herlige Susanne!
Alt er så vakkert her inne!
Klem ♥ Jannicke

hverdagsdrømemr sa...

Såååå søt lysestake!
Jeg er veldig gjerne med i konkurransen :)
Klem Hege

Anonym sa...

Lite ljus i höstmörkret behövs ju,så är gärna med och tävlar om den praktiska stumpstaken:)Trevlig helg! elvegard@spray.se

Anonym sa...

Hej Susanne!
Det är klart man vill va med i denna utlottningen.
Ha en skön helg...
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

johanna sa...

Hej goa du...Den var jättefin! Jag är med=) Klart att jag länkar.
kraaaam

Norrfrids Eija sa...

Stumpstake var det, den vill jag absolut införskaffa, kanske på detta sätt jag har turen med mej!
Länkar till din blogg såklart!
Ha en bra dag!

Niina sa...

Nice! I will take part to this giveaway!

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättefin vinst. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Länkar från mig så det blir dubbel vinstchans

Kram

Vita huset 28 sa...

Åhh vilken fin ljusstake, jag är gärna med o tävlar, länkar för extra tur så 2 lotter tack!

Vilken fin blogg du har, nu ska jag kika runt lite till ♥
Ha en skön helg.
Kram Camilla

Anonym sa...

Vad lustigt, senast igår kväll pratade jag och en kompis om att det hade varit bra att ha en ljusstake där ljusen kunde brinna ända ner! Man slänger ju massor av ljus per år om man skulle räkna samman alla stumpar.. Jag vill såklart gärna vara med! Måste passa på att berömma dig för din fina blogg som får ett besök av mig nästan varje dag!
Ha en bra helg!
Malin

malinwennroth@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Susanne!

Har tyvärr ingen egen blogg men vill gärna vara med i utlottningen. Håller helt med om att det är perfekt att sätta ner små stumpar i något så man kan njuta av dom ett tag till.

Håller tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren!

Kramis Åsa D

Anonym sa...

what a pritty way of presenting candles :) I like it !
Good day to you ! Sun is rising over the Jura Mountains here in Geneva ! I'm going to the market this morning, how lucky I am :)
corinne

ANNIKA sa...

Så roligt med en tävling.Vilken fin och praktisk stumpastake.
Deltar och hoppas på lyckan...
gustafsson.57@hotmail.com

pysseltanten sa...

Klart jag vill va med o tävla!..=))
Har massor med ljusstumpar...o snål som man e..;) så sparar jag dom oxå...
Länkar såklart...
Kraamizar Git

Mjuka sa...

Är så klart med i din fina utlottning!
Länkar hos mig
kram Malin

Hanna i Det stora grå huset sa...

DEN vill jag vinna!!!!

Håller tummar o tår, snart borde det ju vara min tur!!
Ska försöka få in en länk på min blogg också!!!

Ha en fin helg Suss!

Kraaam från Gylletäppan

Anonym sa...

Underbar! En sån vill jag ha!
kraaaaam Moa

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbar ljusstake, perfekt för alla stumpar. Håller tummarna att jag vinner. Ha en bra dag.
Kram Theres

Anonym sa...

Underbar ljusstake, skulle sprida ljus i vårt hus en mörk och kulen höstkväll.

Hoppas på vinst!

Kram Lisa i Göteborg

Unknown sa...

Jag vill vara med, jag vill vara med, jag vill vara med!!

Jag har länkat från min blogg!
Ha en fortsatt skön fredag!

Kram ia

Fröken Grön sa...

Vilken perfekt lösning för alla ljusstumpar som blir över, - klart jag vill vara med i utlottningen! Länkar med bild från sidomenyn i min blogg.
Ha en riktig skön helg!
/Anna-Karin

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen.
Hälsningar
Anna
joakim.zander@hotmail.com

sussi sa...

Åh vilken fin!! Helt underbar!!
Jag är jätte gärna med i tävlingen!!

Kram Sussi från uppsala

Lantliv och Loppis sa...

Klart man är med på utlottningen!
En stumpljusstake hemma hos mig skulle få jobba hårt =)
Mvh/Ellen

Alle mooie dingen sa...

i love your give-away i put a link on my site hope i will be lucky!
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Ulrica sa...

Åhh vilken fin ljusstake, den skulle verkligen lysa upp en grå höstdag..
Deltar gärna i utlottningen.
Trevlig Helg från Ulrica i Karlstad.

Rumpflugan sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med i utlottningen.

Trevlig helg!
/Johanna

Helene sa...

Hej Susanne!
Jag är gärna med i din utlottning! Ljus går det åt många här hemma :)
Länkar också!
Ha en härlig hösthelg!
Kramar, Helene

Fru Ekeby sa...

Klart man är smart och vill gärna vinna stupstaken!
Smart - miljövänlig - snygg grej!
Men din blogg följer jag iallafall . hur det än går med utlottningen!

Miss Fanchon sa...

It would be perfect for the fall season. We love to light up candles here too when we all get back home in the evening...
Your blog is really lovely. I love your style.

Sandra sa...

Hejsan! Vill riktigt gärna delta i din härliga tävling om en sån fin ljusstake,sånt älskar jag nu när det lider mot mörkare tider. Ljus är ju bara för mysiga.. Jag tar 2 chanser och länkar med bild på min blogg till dig. Hoppas på turen,och tack för en fin tävling..
Önskar dig en fin höstdag.
Kram Sandra<3

Kerstin sa...

Den var jo bare så praktisk og fin :) Klart jeg vil være med.
Legger inn link i bloggen også jeg ;)
Klem

Anna sa...

Tycker sådana är så fina och fiffiga...skulle inte tacka nej till en :D
Ha en bra fredag!
Kram

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
självklart vill jag ha en lott.

Hälsningar monica

Anonym sa...

hej
Åh vilken underbar ljusstake.Vill gärna vara med o tävla om den.
Trevlig helg
Lisette Carlsson

Jeanette sa...

Den skulle passa jättebra hemma hos oss =)) Har ingen blogg men lämnar ju gärna en komentar på Din superinspirerande blogg!!! Läser och tittar på bilderna flera gånger om dagen!!! Kram

Monica sa...

Hej !!!
Vem vill inte vinna denna underbara ljusstake ?!
Jag vill gärna och länkar från min blogg.
(foodandinteriors)
Tack för en härlig , inspirerande blogg, med alltid lika vackra bilder !!
Kram,Monica

Monica sa...

Hej !!!
Vem vill inte vinna denna underbara ljusstake ?!
Jag vill gärna och länkar från min blogg.
(foodandinteriors)
Tack för en härlig , inspirerande blogg, med alltid lika vackra bilder !!
Kram,Monica

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla om en sån´fin ljusstake!
Lena

kennethlena@telia.com

Fabrizia - La Casa dei Mici sa...

Partecipo molto volentieri e incrocio le dita. Thank you for the chance to win this wonderful candy. Have a nice day,
hugs from a rainy Italy

www.casadeimici.blogspot.com

Mi@ sa...

Inte vill jag missa att vinna den här.
hej svejs från Mia

Anonym sa...

Det är alltid trevligt att komma in på din blogg, det menar jag verkligen!

Är gärna med och tävlar om stump-staken.

Ha en fin vecka!
Hälsningar Anna S i Göteborg

Unknown sa...

Hej från Tyskland. Jag ska gärna vara med i utlottningen. Stumpstaken är verkligen fint.

Ha det så bra,
hälsningar och kram
FrauSchmitt

Susanne T sa...

Klart jag också vill vara med och tävla om stumpstaken.
Hälsningar från Sus

Anonym sa...

God eftermidda!
Ännu en fin höstag , men kan ändå inte låtabli att gå in på din blogg och kika den har blivit ett måst varje dag, vill gärna vara med i utlottningen. Trevlig helg önskar fifiluran

Villa Ekström sa...

Hoppas på tur. Kram Linda

Cathrine sa...

Den här vinsten kommer verkligen till andvändning den här tiden på året. Jag hoppas på tur och har länkat från min blogg.
Kram Cathrine

Elin sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar!!
Skulle vara perfekt till alla mina ljusstumpar som jag alltid spar.
Ha en fin fredag
Elin

Therese sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om denna vackra stumpstake. Vem behöver inte en sådan! Länkar dig också på min blogg!
/Therese

Margot sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla om den fina stumpstaken! Länkar med bild från min blogg!
Ha det gott!
Kram Margot

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Jenny

j-stil@hotmail.com

Maria sa...

Brukar titta in här med jämna mellanrum och låta mig inspireras av din mysiga blogg!

Jag är gärna med i utlottningen av den fina ljusstaken och har även länkat till dig på min sida! :)

Allt gott!
Maria

Anonym sa...

Din fina blogg ligger bland mina favoriter.
Den fina ljusstaken skulle värma bra i mitt hem/Inger

Anne B. sa...

Jättefin vinst! Tar en lott, tack.

Har ingen blogg, men e-post finns under sähköposti.

Louise sa...

Vilken underbar ljusstake. Stumpar har jag massor då jag har flera glasljusstakar och man inte vågar bränna dem till slut. Kniper två lotter då jag länkar på min blogg! :)

Rachel sa...

vilket roligt namn - stumpstake! man vill ju nästan ha den bara därför :)

Anonym sa...

Verkligen supersöt ljusstake!
Jag är gärna med i utlottningen!/Camilla

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina stumpstaken.
Den är ju både praktisk och snygg!
Kramar från Loo

Anonym sa...

Hej Susanne!
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina ljusstaken.
Hälsningar
Gun-Britt

Små steg till ett enklare liv sa...

Vill gärna vara med.Kopierar också bilden till min blogg och länkar!Så smart liten ljushållare!!! kram *piah*

Alberte sa...

Wow - så mange besøkende!!
Jeg håper jeg har vinnerlykke.
Klem ♥ Jannicke

Anonym sa...

Åååå vilken läcker ljusstake! Den skulle göra sig perfekt hemma hos mig :)
Önskar dig en trevlig helg
/ Karolina

Rosenvit sa...

Din blogg är great!
Läser den varje dag men har inte komenterat förrän nu...
Vill gärna vara med i utlottningen av "ljusstakebrickan", den är underbar.
Har bild med länk högst upp till höger på min blogg.

Hälsningar
Anna

Lena/isklockan sa...

Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat. Fin blogg du har . Lena/isis

Emelie sa...

Jag vill vara med och tävla om den fina ljusstaken. Extra roligt vore det att vinna med tanke på att det är min födesedag den 4/10 :)

Ska passa på att berömma dig för din blogg, har nog följt dig i ca 2år. Du har gett mig mycket inspiration.
Keep up the good work!

Cottage&Roses sa...

Åh, vilken charmig ljushållare.
Vill gärna vara med i utlottningen.

Kram

Christina

Cottage&Roses sa...

Åh, vilken charmig ljushållare.
Vill gärna vara med i utlottningen.

Kram

Christina

becca sa...

Hejsan!
Kul med utlottning, klart jag också vill vara med!

Ha det bra, kram Rebecca.

Ingis sa...

Kul ljusstake...kan vara bra att ha så här i höstmörkret.....
Är gärna med i utlottningen och länkar i min blogg..
Kramis Ingis

Millygarden sa...

Den changsen vill jag inte missa!

Kram Marina

Millan sa...

Jag vill gärna vara med & kommer även att länka hit från min egen blogg.
Ha det bra!
Camilla

himlen runt hörnet sa...

Åh, jag vill! Jag vill!

:-)

Håller tummarna!
Kram Kimmie

Mamma C sa...

Visst vill jag vara med i din utlottning. Givetvis så länkar jag oxå på min sida.
Ha en bra helg
Kram Mamma C

September sa...

Vill väldigt gärna vara med i utlottningen av den fina stumpstaken.

Kram och än en gång tack för din fina blogg som det alltid är så trevligt att besöka.

Anonym sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen :) Nu är det bara att hålla tummarna

// Nilla
nillahall@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Susanne! Jag deltar gärna i din utlottning av den fina stumpastaken! Trevlig Helg! Önskar Mia

Nina sa...

Jeg er gjerne med i trekningen :)

Klem Nina

AC sa...

Hej Suss,
Självklart vill jag vara med i din utlottning. Skulle vara trevligt med denna stumpstake som kan få lysa upp min tillvaro nu när jag är nyopererad:)
Kramiz AnnaCarin

Anonym sa...

Tjingeling, sjävklart vill jag vara med i utlottningen. En ljusstake har man alltid behov av, kan inte få för många.. H Carina, Åland

Sandra sa...

Klart man vill vara med =)

Kram/ Sandra

Sofia sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla med två lotter!!
Har kikat på en sådan stumpstake tidigare och tyckt att den var så käck.
:)
Så nu har jag länkat till dig!
MVH/Sofia

Lycka är ~ Onnea on sa...

jag vill gärna vara med och tävla och länkar i bloggen min.
~marita~

Anonym sa...

Tänk om jag kunde vinna.... Tack för en mycket trevlig blogg som jag ofta besöker! Mvh Maria
dejo@telia.com

Hemma hos Märtha sa...

Hej!!

Älskar din blogg!! Så ren och fin!!
Vill väldigt gärna vara med i utlottningen av stumpstaken! Blir en del stumpar kvar nu när man tänder ljus varje dag!!

Ha en skön lördag!!

Lily sa...

Oj! Den vill jag gärna vinna!
Länkar på min blogg..
Kram Lily

Mariana sa...

Hej Suss!

Stumpar har man gott om, staken skulle verkligen behövas. Tack för att vi alla får ta del av dina alltid lika vackra bilder...
Ha en skön höst.

Unknown sa...

Hej !

Å är gärna med i utlottningen av den fina stumpstaken . Länkar oxså :)

Häls Andréa

AnnaHelena sa...

Jag gör väl också ett försök...
Jättebra idé med en stumpstake. Snygg var den också!

Anonym sa...

Jättefin! Håller tummarna nu =) Tack för en bra blogg och ha en trevlig helg!

Kram Joline

Anonym sa...

Åh, en sån skulle jag gärna vara ägare till!!!! MVH Elisabeth

Anonym sa...

Vad praktisk i dessa återvinnings tider.

Växthusmadam sa...

Håller med dig -perfekt att få användning även för de små stumparna! Vill förstås pröva lyckan och länkar från min sida!
Ha en skön lördag önskar växthusmadam

annelie sa...

Den skulle göra sig extremt bra på mitt köksbord :-)
Lägger en länk till min blogg!
Trevlig helg
Annelie

Snögården sa...

Å så fin.
Jag har också en utlottning på min blogg.
Kram

himlaverket sa...

Oj, här fanns det ju mycket finfint!!!Tur att jag halkade in på ett bananskal ;)
Länkar till min blogg såklart...
Hälsningar

Oss.... sa...

Åh en sådan vill jag vinna....
Den skulle passa perfekt i min ny fixade uppe hall.....
Kram kram

evamar sa...

Såklart jag vill ha dubbel chans på den fina...

http://evamar.blogg.se/2010/october/ljusstake-5-okt.html

Anonym sa...

Oj, vilken fin ljusstake du lottar ut. Jag tar gärna en lott och håller tummarna för lite tur.. ;)

Nina C.

Mia sa...

Hej!

Jag glömde skriva ett inlägg och länka till dig, när jag skrev kommentaren att jag ville bara med och tävla men nu har jag gjort det, så jag hoppas jag får två lotter?!

//Mia, med bloggen bustroll.blogg.se

Anonym sa...

Vill jag VERKLIGEN ha! Så nu hoppas jag på tur:)

mari.utan.e@hotmail.se

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg du har!! Vill gärna vara med i utlottningen!

Caroline

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg er med og dobler sjansen med 2 lodd.

Veldig fin blogg du har. Titter innom fra tid til annen.

Ha en fin søndag.

Klem Mona C

Anonym sa...

Hej!

Kikar in på din härliga blogg varje dag och hämtar inspiration! Vill gärna vara med i tävlingen!

Ha en bra dag!

Kramar Karin från Borås

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/10/5-okt-vinn-en-stumpstake.html

Sissi sa...

Gärna är jag med!

Jennys Vita Villervalla sa...

Hejsvejs!
Vilken urfin ljusstake!
Jag deltar mer än gärna i utlottningen!
HA en fortsatt mysig hösthelg!
Kram
Jenny

Anette sa...

Är gärna med och tävlar om denna söta ljusstake.

Jag länkar = 2 chanser =))

Kramar @nette

Titti sa...

Hej,självklart att jag vill vara med. Och jag länkar. Ha en trevlig dag.

Anonym sa...

Hej! Har tyvärr ingen blogg men vill gärna vara med i utlottningen! Underbar blogg!!!!!! :-)

Mvh Sofia T

sophia_th@hotmail.com

Evelina sa...

Jag är jättegärna med i tävlingen. Vilken grej! :)

Anonym sa...

Love this!
Linn <3

Ullis sa...

Jag vill så gärna också vara med och tävla!
Skön söndag,
Ullis

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Hej, jag är med!!!
Ha en fin söndag
Becky

Lillan sa...

viken fin! självklart vill jag vara med i utlottningen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/ljusstake.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin söndag kväll!

Emma sa...

Kikade på en sådan fin stumpstake igår inne på Furutorp i Rättvik men vill ju gärna vara med och tävla istället om att få vinna en.
Länkar så klart fråån mig blogg.

http://skruttbilsbruden.blogg.se/2010/october/tavling.html

Hoppas man har turen med sig,kramar från Emma.

Uttan sa...

Kikar in här då och då och så hinner Jag precis vara med och tävla om den fina stumpstaken.
Klart så har Jag länkat till Dej hos Mej.

Nu ska Jag kika vidare hos Dej och se vad Jag missat sen sist.

Trevlig Söndag kväll!
Kram!

maria lever sa...

Är gärna med i din utlottning! Länkar och hoppas på dubbel tur.
Jättefin blogg, har precis hittat hit!
http://maria-lever.blogspot.com/2010/10/utlottning-hos-me-and-alice.html

Maria ( Idekroken ) sa...

Oj, her vil jeg gjerne være med. Så utrolig fin premie :)

klem fra meg

A House With A View sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen om den fina stumpstaken, hoppas hoppas hoppas på tur!! Jag länkar från min blogg och deltar alltså med två lotter!

Kramelikram aka

Inga-Lill sa...

Riktigt fin. Vill självklart vara med i utlottningen. Trevlig höst! Hälsningar Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med.

johannavictoria_@hotmail.com

yvonne-56 sa...

Följer din blogg så gott som dagligen - ligger bland mina bästa favoriter.
Vilken mysig ljusstake självklart vill jag vara mwed i utlottningern.
Kram Yvonne

Lauras gård sa...

Oj vad många som har anmält sig till utlottningen... Jag är också gärna med och tävlar om den praktiska och söta ljusbrickan. Jag länkar från min blogg. Kram Stina

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med :)

Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/ljusstake-510.html

/Sandra

Spacegirl sa...

Vilken superfin ljusstake!
Jag tar gärna en lott :-)

Spacegirl_@spray.se

sommar sa...

Hej jag är gärna med, tar en lott. Fin och praktisk stumpstake.

koltrast5@gmail.com

Elin J sa...

Jag är med! =)

Jul i Laloland sa...

GUDARS SKYMNING!
Jag var PRECIS inne på "mitt lilla hems-webbshop" och blev helt KÄR i stumpfatet, att sedan finna att du lottar ut ett måste vara ödet.
Så SJÄLVKLART vill jag vara med och tävla om fatet!!!

Jag länkar från båda mina bloggar:

http://julilaloland.blogspot.com/

och

http://www.lalolandet.blogspot.com/

Nu håller jag bara en tumme för mig själv också =)

/Jessica

Millemilla sa...

Ett lodd på meg!

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Jag är med såklart och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/5-okt-vinn-en-stumpstake.html

Hoppas på tur!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Anonym sa...

Oj, vilken söt ljusstake. En sådan kan gärna få flytta hem till mig :)
Ha det gott! EvaL

Anonym sa...

Hei. Den likte jeg kjempegodt, så jeg prøver vinnerlykken;)
Jeg tar gjerne 1 lodd.
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

heavenandearth sa...

Oj! Såå många deltagare o så kommer jag in precis i sluttampen! Nu får jag allt hålla tummarna xtra hårt!! *ler*
En sån söt stumpstake!!

Jag länkar hos mig för 2 lotter!

Önskar dig en skön måndag!
Iréne

Love and be proud sa...

Hej! Jag deltar gärna i din utlottning! :)

fröken kök sa...

oj det var många tävlande. men chansar man inte kan man inte vinna. jag vill hemskt gärna vinna denna fina rå smarta stumpstaken
http://frokenkok.blogg.se/2010/october/vinn-hos-me-alice-5-okt.html

Hem ljuva hem sa...

En sån söt stumpastake du lottar ut, jag vill gärna vara med. Länkar från min blogg så tar 2 lotter.
Kram Anneli

Anonym sa...

Hej svejs! Självklart vill jag vara med och tävla om den härliga stump-staken. Tack för din fina blogg som jag besöker flera ggr i veckan. Det har liksom blivit en en del av min vardag :-) Kram från Kicki i Ö-vik

Fridolin sa...

Det här vill man ju inte missa! Fatet är superfint! Länkar till dig från www.fridolinfixar.blogspot.com!

Anonym sa...

Hej du inspirationskälla!
Har varit inne på din härliga blogg så många gånger och "sneakpeakat". Underbar är bara förnamnet:) ....så självklart vill jag vara med i utlottningen av ljusstaken.
Hoppas du fortsätter med bloggen "forever"....den ger så mycket inspiration!
Ha det bra,
Madde

Gunn Merete sa...

hei!! jeg ønsker å være med på denne give awayen!! :)
har selv en give away på min blogg nå

www.sjarmerendechic.blogspot.com :)

Emma sa...

Så fin och användbar även till olika färger på ljusstumparna. Jag vill självklart vara med! iceblueeyes_85@hotmail.com Trevlig Höst

bakformen sa...

Hejsan, vill också vara med och tävla om den mysiga stumpstaken på din trevliga blogg.
Har ingen egen blogg.

/ Pia
bakformen@gmail.com

Anonym sa...

Hej
vilken fin ljusstake.
Hitta denna tävling på en annan blogg (julilaloland) klart jag vill vara med.

Annas skattkammare sa...

Hej Susanne! Oj vad sent jag upptäckte din utlottning, men jag hann! ;)
Kram /Anna

softgrey sa...

En sista-minuten anmälan till utlottningen!
Första besöket på din blogg. Härliga bilder!

/Anette

AnkieG sa...

Wow, så klart man vill va med.
Hur snygg och praktisk som helst.

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/10/ljusstake-5-okt.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anna sa...

Hej! Vilken underbar ljusstake och vilken underbar blogg, hoppas på vinst och att du får en härlig fortsättning på hösten!
Hälsningar Anna
anna.lygnegard@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Är gärna med i utlottningen av denna trevlig stumpastake. Har ingen egen blogg så det blir en lott.
Vänliga hälsningar från Lena som hoppas på tur!

lenaforsstrom2@yahoo.se

tre nyanser av vitt sa...

Vill gärna vara med och försöka knipa den vackra vinsten! Må så gott//Marie

Vitt är vackert sa...

Vilken fin vinst!

Jag är gäärna med i din utlottning!
Ha en fin dag!
Kram Ellinor

Gugis Pärlor sa...

Hej! Vad roligt att komma fram till din fina blogg! Och vilken fin vinst! Nu är jag ut i sista minuten men det kan inte hjälpas. Jag vill bara vara med på ett hörn ;O) Länkar också!

Kram Gugi

Karoleen sa...

Oj vilken fin ljusstake - vill gärna vinna!

Veronica sa...

Är jätte gärna med! den hade vart såå mysig att ha nu när det går åt en del ljus!

Mvh Veronica

MT sa...

JAG ÄR MED

Jessica Hedman sa...

Åh, alldeles väldigt fin ljusstake. Hoppas jag hinner...:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin