fredag 13 juli 2012

summer inside





I dag är det fredagen den 13:e!
Den beryktade otursdagen, men faktum är att jag personligen aldrig upplevt någon olycka denna dag.
Peppar peppar...

Snarare tvärtom för i dag skiner till och med solen här mellan varven!
Hoppas ni också har skapligt väder!

................................

This year we have a bad, rainy summer. Then I bring the summer inside instead...

It's easy to get that summerfeeling just by adding for exampel grass in a big glassjar.

have - a - wonderful - day - everyone

Susanne

10 kommentarer:

House number 11 sa...

Härligt med sol! Och fredag!
Njut!
Kram Jenny

kråke sa...

Så skönt med sol och vad vackert du har det vid fönstret:))

Kram å trevlig helg:)

Kråke

MammaElva sa...

Så fina bilder. Ha nu en fin fredag!

Ewa`s Galleri sa...

Frdag den 13 är min turdag ,har jag bestämt
Och idag har varit en härlig dag visserligen både regn o sol ,men fått mycket gjort och avslutade med att bjuda mor o far på restaurang i Söderköping jättemysigt
ha en skön helg

mitt liv som jag sa...

Fina bilder! Önskar dig en bra helg! Kram Jennifer

Annas skattkammare sa...

Snyggt Susanne! Ja här är det ganska bra med, för just idag är vårt kök helt färdigt att flytta in i! Bara lite småfix kvar, men vi kan iaf använda det och framförallt INREDA det.. ;) kram Anna

Lina sa...

Oj oj oj vilka fina bilder. Helt enkelt fantastiska. Och de får avsluta mitt bloggsurfande för ikväll. Tack! Hit kommer jag igen. Godnatt!

Anci sa...

Jag njuter av dina vackra bilder !!

Kram
Anci

Jess sa...

Så enkelt och så hima fint! Kram

Gabriella sa...

Det enkla är det vackra!=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin