lördag 28 juli 2012

Finally a few days of summer


our livingroom last night

Så fick vi då äntligen ett par fina dagar med sol och sommarkänsla!

Känns underbart även om det verkar vara regn i luften här i Dalarna i dag.

Med andra ord, grått tråkväder som vanligt...



Till och med våra bevingade vänner Bosse & Olle fick vara ute och känna av solen och värmen.

I dag kör vi loppis i några timmar igen!

Vi ses!

psst. Fick en kommentar om att bloggen är väldigt seg att ladda upp. Är det något som fler har märkt av? Jag märker inget på min dator och om ni har märkt av det är det någon som vet vad man kan göra åt det? ♥
Tackar så mycket på förhand!

.....................

Finally we got a couple of days of summer. I have enjoyed them and spent most of the time in the garden...

have - a - nice - weekend - friends

Susanne

8 kommentarer:

Anci sa...

Ja, det är så skönt med lite sommar. Och det skulle vara roligt att vara i Dalarna nu :)

Kramar
Anci

me and alice sa...

Tack snälla Anci, men jag tror ni har bättre väder. Här hänger regnet i luften!
Kram!
Susanne

Lina sa...

Men så fint ljus! I ett fint rum.

Mary Jo Hoffman sa...

Dear Susanne-
Every time I stop by and catch up on your blog, I am struck by the same sentiment..."it looks just Minnesota!"
The colors, the light, the nature ...all of it.

I love your eye! Keep up the nice work.

Mary Jo

Room of karma sa...

Jag är inne här lite då och då. Men hittade dig just på fejjan och gillade dig där så klart! Wow, vilken blogg du har! Skall lägga dig i min blogg lista. Vill inte missa något från dig. Du är en riktigt duktig bloggare och gör underbara repotage som man verkligen inte vill missa ♥

Kram till duktiga dig!

♥CC♥

Annas skattkammare sa...

Snyggt! Ja visst har man njutit nu av ett par dagars sommarvärme!
Kram Anna

A.Cson. sa...

Gillar din blogg skarpt! Riktigt snyggt!

Jag har inte haft och har inga problem med att ladda bloggen, kan inte va din bloggs fel att det är segt.

Ha en bra dag!

Sofie sa...

Jättefint! Jag undrar vart den snygga kudden i soffan är ifrån?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin