fredag 20 juli 2012

having a lazy day



our garden

I dag har jag en sån där lugn och skön dag...

Alice och jag strosar runt här hemma och plockar och grejar lite lätt inför loppisen i morgon.

Det behöver vi efter en riktigt tuff jobbvecka med två stora auktioner och däremellan loppis, men samtidigt har vi såklart haft riktigt kul!

Kanske ses vi i morgon på loppisen! Vi har öppet 10-14!
Hjärtligt välkomna!

Är ni ännu mer loppis sugna så kan jag tipsa om att Marit med bloggen Marits vita skrin också har loppis i morgon hemma på sin veranda!

Kram på er!

..................................

Having a lazy day after a tough week with a lot of work!

Hope you are having a great day too!

Susanne

5 kommentarer:

Samira sa...

Oh yes, finally it stopped raining in Hollland, so I will enjoy to be outside again.

Have a nice evening!

Kanel & Cayenne sa...

Åh vad kul! Om jag hade bott lite närmare hade jag gärna kommit. :) Men i morgon är det Loppis i Kivik som jag hoppas kan bjuda på några fynd. /Nellie

sofiahedvigpr sa...

Vilken lyckans ost jag är som hittade hit. De säger ju att det alltid kommer någonting gott ur alla kriser... Min kris är allt regn denna sommar, vilket gjort att jag börjat blogga, samt haft mer tid till att läsa andras bloggar och detta är ju bara så kul och inspirerande. Det finns så många duktiga människor där hemma:) Allt gott!

compare electricity companies sa...

Good for you. It's still raining here in the Philippines. We can't enjoy the outdoors. Too bad.

mitt liv som jag sa...

Gillar verkligen bilden! Ha det bra! Kram Jennifer

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin